{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

hvor er du HALLOOOO hvor er du ... {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSING ,,,,,,, jeg har dummet mig miget .. jeg har solgt et pindstyrings anlæg til en fyr som jeg ikke kan huske hvad heder .
jeg har fåget mine penge og jeg har sent pakken . men nu er den kommet ratur til mig pga ard ikke findes ..og nu kan jeg ikke huske værken naven eller tlf nr på ham der skal have den ..

så vis du hører om en der må gå rundt og værer pisse sur på mig . fordi han ikke har fåget den varer som han har betalt for ..eller vis du muske selv læser dette så må du endlig give lyd fra dig ...sådan at du kan få dine vare ..

det er lidt tid siden nu og jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke kontakter mig .så nu håber jeg på at dette viker . så vi lige kan få styr på tingene ..

jeg vil ikke sige prisen og der er også nogle ander ting som kun han og mig ville vide . så vis du håber på at melde dig som perspnen og få et gratis radio så går den alser ikke ...

jeg vid vilken bil og hvem der skulle bruge radioen så vis du ikke kan fortelle mig pris bil og hvem så kan du godt glemme det ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er du HALLOOOO hvor er du ...
Kommentér på:
hvor er du HALLOOOO hvor er du ...

Annonce