{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

et par spørgsmål vedr. nitro bil {{forumTopicSubject}}

1) skal der komme en smule benz ud af udstødningen når den er kold? vi snakker om de første 20 sek

2) hvor lang tid varmer i jeres nitro biler op når de har stået hele natten? og er det nødvendigt eller kører man bare?

3) kan det være rigtigt at der skal være glødestarter i for at starte den selvom den har kørt 2 tanke fuld?

4) skal man lade den køle af når man har kørt en tank, eller kan man bare fulde nitro på og starte med det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et par spørgsmål vedr. nitro bil
  • #1   1. okt 2007 1) viser bare du har haft den druknet.

    2) jeg plejer at lade min står 1 min eller 2 og så køre jeg stille i lidt tid, og så giver jeg gas.

    3) en glødestarter skal i HVERGANG du skal starte din bil, den gør at der kommer glød i gløderøret.

    4) du kan godt bare fylde op igen og køre.. men en nitro motor kan osse bliver for varm, så kør nogle tanke og hold en pause.


    Mvh Mads Holm


  • #2   1. okt 2007 2 start din bil og kør !

  • #3   1. okt 2007 hvis du lader din traxxas stå i tomgang bliver den mega varm dorlig ide !

  • #4   1. okt 2007 du skal ikke bare køre...
    motoren har ikke godt af lige at blive startet og bare fulde hammer...


  • #5   1. okt 2007 -Kevin- : hvorfor er det at der kommer lidt benz ud når ma starter den?

    alle andre: tak for jeres svar, det er rart at man kan få hjælp fra andre der er mere erfarne


  • #6   1. okt 2007 1. Det er nok nærmere olie der kommer ud, den skal også helst give lidt røg når du køre, så er du sikker på at den får nok nitro, hvis den får for lidt mister den smøring og bliver varm, og hurtigt slidt.

    2. Jeg lader mine stå i tomgang lidt, og så langsomt lader den blive varm.

    3. Glødestarteren tænder den glød der skal tænde nitro'en, når motoren er startet vil varmen fra forbrændingen holde gløderøret glødende, når motoren standses går gløden ud og skal tændes igen.

    4. Du behøver ikke holde pause mellem tankningerne, det der slider hårdest på motoren, er når den startes fra kold.


Kommentér på:
et par spørgsmål vedr. nitro bil

Annonce