{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas VS Team magic
  • #1   26. apr 2020 Den du nemmest kan få reservedele til

    Jeg vil gå efter Traxxas eller Arrma

    Det fede ved Traxxas er dag til dag levering hvis du smadrer noget, samt du kan upgrader på kryds og tværs, fx se min rally, den er med 6s i stedet for 3s og det spiller Mega godt, samt pisse nemt

    Min Arrma er lidt sværere og få dele til der er på lager, men har kun haft købt en ny splitter foran, ellers kører den bare

    Kender ikk til det andet mærke du nævner


  • #2   26. apr 2020 Men du burde kigge på revo 2.0 i stedet, den er på 6s og meget sjovere

  • #3   26. apr 2020 Absolut da team magic kontakt Klaus via https://www.bashing.dk/
    En Rustler 4X4 skal der puttes alt for meget ekstra i inden den er bare ok.
    Kommer med meget dårlige dæk (dur kun på asfalt eller fast underlag) elendig servo, elendige dæmpere, elendig motor og esc. Når alt det er skiftet er det en fin bil, men havde ikke regnet med at putte så mange penge efter den. Rustler er bygget på en old gammel konstruktion, ja man kunne også kalde den velafprøvet med de rigtige briller. Men er alt alt for dyr i forhold til hvad man får for pengene.


  • #4   26. apr 2020 Det kommer helt an på hvad du er til. Kan du godt lide at købe en bil der bare spiller og køre med den så køb team magic. Det eneste du skal der er at justere esc og s ide større pinion i og så er du godt kørende.

    Kan du godt lide at skrue,opgradere og lege lidt med at bygge din bil om på tværs af biltyper så ville jeg klar gå for traxxasbilen. Traxxas er også nemmere at få dele til MEN en team magic. Skal man ikke heeelt så tit skifte dele på.

    Så mit råd er: køb begge hvis du kan for de kan ikke sammenlignes hehe.. smiley


  • #5   26. apr 2020 Jan: har du set dig lidt sur på traxxas? Vi har da haft den samme rustler 4x4 med ude at bashe i 1.5 år uden at skifte mere end en wheeliebar og en bærearm. Køreren har været stærkt tilfreds med bilen..

  • #6   26. apr 2020 Nej har nok blot andre forventninger til en RC bil end en Rustler kan levere.
    Nu er min anden truck også en Agama som er i helt anden klasse, og herfor søger jeg måske køreegenskaber lidt mere i den retning.
    En Team Magic og meget andet minder meget mere om en seriøs banebil i opbygningen end Rustler gør.
    Min Traxxas servo kørte ikke et fuldt batteri inden den kun kunne brumme, dæmpere lækkede efter et par ture. Motor og esc. kører brandvarme på 3S.

    Er glad for min Rustler som den er nu, men er ikke imponeret over den ud af kassen.
    Sur på Traxxas? Næh men det har aldrig imponeret mig sønderligt.


  • #7   26. apr 2020 Tak for svar. Det er mange år siden jeg har kørt med biler. Hvilke mærker er der ellers på markedet man bør overveje ?

  • #8   26. apr 2020 Enig med @Jan den ser så fin ud den Team Magic, den står helt klart på listen til næste gang der skal investeres smiley

  • #9   26. apr 2020 Der er jo masser af mærker, Losi, Agama, Arrma, Sworkz, Tema Assoiated, Kyosho osv.
    Men når det skal være lige ud af kassen og kør så er det sgu lidt svært ikke at begejstres over de Team Magic der smiley


Kommentér på:
Traxxas VS Team magic

Annonce