{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Køb af RC / Offroad {{forumTopicSubject}}

Har brugt lidt tid i forummet på at læse lidt om hvad de forskellige vil anbefale til nybegyndere, men synes ikke rigtig jeg har fundet et svar der opfylder mit spørgsmål. Jeg har absolut intet erfaring med RC'ere, men har dog snakket lidt med personer der går en smule op i det, og har da også læst lidt i forummet. Jeg har nu økonomien til at købe en, og det er så her jeg i første omgang har brug for lidt viden. Jeg er ikke typen der gider at spare for meget, da kvalitet og pris oftes følges ad, og kunne derfor godt bruge jeres erfaring omkring hva der er bedst til prisen. Jeg har et budget der går op til omkring de 4000kr +/-, og den må selvfølgelig gerne være brugt. Jeg har kigget på nogle Traxxas Revo 3.3, men har også fået at vide at Savage heller ikke er nogen dårlig investering... Synes nu bare det er ret svært at finde dem brugt. Så hvad vil i sige jeg bør gå efter? Er faktisk også åben for at købe en buggy, men på det område er jeg helt blank!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af RC / Offroad
  • #1   19. nov 2007 jeg synes personligt du skulle købe benzin.
    nitro skal justeres en hel del, og de bliver nemt slidt hvis man ikke kører dem til ordentligt.
    men hvis du kun vil have nitro, synes jeg du skulle vælge en savage. sådan en holder til næsten alt, og den rykker ganske godt=)
    man kan sagtens få en god brugt fg (benzin bil) til 4000 +/ -


  • #2   19. nov 2007 Daniel > Har nu ikke noget problem med at sætte mig lidt ind i tingene inden jeg bruger dem, og har fået at vide at jeg hurtig vil blive hurtig træt af en benzindreven RC, fremfor en nitro...

  • #3   19. nov 2007 Jeg vil så fraråde benzin. Du kan holde 2 nitrobiler kørende for det det koster at holde 1 benzinbil kørende.
    Og så er de kun 2wd med mindre du smidder kronerne i og køber MCD.

    Jeg vil mene at du er på rette spor med,
    Revo
    Savage
    MTA4

    Det er de 3 bedste bud på brugt eller nyt jeg kan komme med.
    Det næste er at hvis det er de rigtige opgraderinger, kan det godt betale sig at købe en brugt til samme pris som en ny uden opgraderingerne. Men det er lidt en jungle at finde de rigtige maskiner i mængden af biler på overpris.

    Jeg så at Flossi havde 2½ MTA4 til salg i marked, det er en god deal.
    Min Savage bliver også til salg, men jeg skal lige have købt en trækaksel til den først, så det er ikke lige aktuel forløbigt.

    Med hensyn til Buggy og truggy.
    Hvis det er til leg så lad være med dem, de er gode til bane, men de kan ikke køre rigtigt offroad (lige som FG) der er ikke frihøjde nok.
    Og de kan ligeledes ikke laves om til at have bakgear.


  • #4   19. nov 2007 Flemming fj-hobby > Jamen min plan var i første omgang lige at se bilen an... Lære det hele lidt at kende og sådan... Til foråret havde jeg så tænkt mig at prøve at tage ud til det lokale RC-center og se om det ville være en hobby, jeg gider at bruge en større del af min fritid på... Men ja jeg har også opfattet det sådan, at det er meget med smag og behag at gøre mht. valg af bil... Men vil sgu hellere bruge lidt flere penge og så blive sikret kvalitet!

  • #5   19. nov 2007 Nu har jeg haft et par FGér.

    Og kan på ingen måde tilslutte mig FG tilfredsheden.
    Men jer om det.

    Hvis jeg kunne få en 1:8 MT der havde køre egenskaber som en nitro og holdbarhed som Savage/MTA4 men kørte på Benzin, så havde jeg været med på den.

    Men det kan man ikke, og så vælger jeg helt klart Nitro frem for Benzinerne.


  • #6   19. nov 2007 Det skal da siges at hvis jeg skal onroad med andet end mit Drift, så ville det nok blive en largescale benzin.

    Men de laver ikke ordentlig OFF-road.
    Bare se banerne til dem. der er ingen hop på, for det kan de ikke holde til.


  • #8   19. nov 2007 han købe en vxl taxxas den køre lige så hurtig som en nitro og er ikk så dyr i brænstof og ingen indstilling den havde jeg købt vis jeg havde alle de penge

  • #9   19. nov 2007 Bo N > Pudsigt... Bor selv i Hillerød!

  • #11   19. nov 2007 Bo N > Jamen det var sådan set også min plan hvis det er en interesse der fanger mig ;D

Kommentér på:
Køb af RC / Offroad

Annonce