{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.802 visninger | Oprettet:

hvad sker der for breiner rc hobby {{forumTopicSubject}}

hej alle .
er her nogle der hved have pokker der sker for claus breiners . han tager ikke sin tlf svare ikke på emaels og når man kommer der op så er der lukket ....

jeg ved han har haft nogle helbreds problemer . det er da forhåblig ikke noget galt med ham ? ..
syntes det er mærkligt han ikke tager sin til verken mobil eller butikken .....

det er sku synd vis den stor fine og nye butik ikke åbner op igen .
jeg søger ikke noget personligt viden om claus det er kun butikken jeg spør til ....
er her en som kan fortelle mig om den er åbenet eller lukket ...

pfh takker ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der for breiner rc hobby
  • #1   25. nov 2007 Jeg kan desværre ikke præcis svare dig.
    Men jeg ved da at han lever smiley
    For så sent som i dag og igår var han til løb med 1:10 off road el med sin søn og køre.


  • #2   25. nov 2007 Jeg har mailet til ham, og han har svaret tilbage. Han er ved at skifte telefon selskab til fiber net fra TDC, og TDC har åbenbart ikke travlt. Han gav mig dette mobil nr 31652610 og det virker. Jeg snakkede med ham i fredags d. 23/11/07
    Håber det gav forståelse,
    Hilsen
    Per Paulsen


  • #3   25. nov 2007 Sidst jeg var ude ved ham (en måneds tid siden) levede han da... Dog havde han ikke hvad jeg skulle have, som sædvanlig.

  • #4   25. nov 2007 til kim og per ..takker det er da noget jeg kan bruge til noget . og per nis jeg har snakket med ham det tlf virker . skidt godt takker igen for hjælpen ..............

    til søren P . den side af claus som du skriver om her er ikke en jeg har set eller været ude for . faktis er det mig der skylder claus en rimlig slat penge ..og jeg har skrævet i mails at jeg gerne vil betale min gæld . og han svarede sstadig ikke . så det du siger kan jeg overhodet ikke genkende . det er bestemt ikke sådan jeg kender claus .

    søren ... jeg skal på ingen måde side og forsvare claus og jeg har da også selv været udefor at han ikke hade de dele jeg skulle bruge . men det er han bestemt ikke ene om . mange gange tår jeg det er leverandørene den er gal med ..

    jeg takker igen og ønsker jer alle en god vinter


  • #5   25. nov 2007 Det er ellers typisk hvis han har lovet at skaffe noget hjem!

    Jeg har oprettet ham i min telefon med #31# foran nummeret. så er vis nr. slået fra. ved opkald til ham.

    Men det er nu ved at være over et år, siden at jeg handlede der.


Kommentér på:
hvad sker der for breiner rc hobby

Annonce