{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservedele
  • #1   27. jan 2021 Banggood, AliExpress og eBay. Nemmeste er at Google reservedels nummeret. Sidst jeg checkede havde de danske butikker der har Wltoys ikke 144001. Der er flere butikker i DK der sælger wltoys men hvorfor de ikke har de bedste modeller som 144001 og 12428 forstår jeg ikke

  • #2   27. jan 2021 Hej Claus nej det giver ingen mening jeg købte 2 stk 144001 i tyskland via ebay for nylig, mege fed bil til pengene.
    Jeg har bestilt dele i kina, via ebay men der er jo sygt lang ventetid ??
    Så leder efter noget tættere på ??
    Ved du om den kan køre 3S ? ??


  • #3   27. jan 2021 Jeg har forresten også købt 12427/12428 kender ikke forskellen, købt hos holte model hobby.

  • #4   28. jan 2021 144001 er en fed bil, her får du virkelig meget får pengene.
    Tjek disse små forbedringer, de kan mærkes:
    https://www.quadifyrc.com/rccarreviews/wl-toys-144001-setup-3-things-you-must-do-before-you-even-turn-it-on
    https://www.quadifyrc.com/rccarreviews/wl-toys-144001-free-or-budget-upgrades-part-2

    Jeg ville egentlig hellere have den forlængede og forbedrede 124019 men den har jeg ikke kunnet finde i europa (vil ikke bestille med afsendelse fra Kina)

    Jeg ved heller ikke hvad forskellen er på 12427/12428 og der er også 12429 som jeg tror er samme chassis bare andre hjul og karosse - den model har RCKongen: https://rckongen.dk/produkt/wl-toys-wl12429-112-4wd-storm-all-terrain-rc-car-40/
    Jeg var meget tæt på at købe denne bil da den skulle være meget robust pga den bløde plast men så så jeg noget om at bageste trækaksel (den der går fra motor til den stive bagaksel) nemt knækker og så opgav jeg bilen. Men måske jeg alligevel skulle købe den, mangler en indkørsels-fræser. Hvordan syntes du den er?


  • #5   28. jan 2021 Jeg synes den er mega fed til pengene, den aksel du snakker om er knægget på min lillebrors efter vilde hop ??????
    Eller bolten der holder det sammen knæggede men han købte bare en ny kardanaksel.
    Den vælter dog nemt hvis du kører hurtigt og drejer.
    Men det er jo os en crawler, og knap så hurtig som 144001 i optræk og topfart

    Har du selv 144001 ?
    Jeg har os set storebroren 124019 som er lidt længere, det er os en fed maskine til pengene, som skulle være mere stabil.

    Jeg gad bare godt de var lidt vildere, ved du om esc kan holde til 3S lipo ?? ???


  • #6   28. jan 2021 Jeg gav min søn en 144001 i julegave, ønsker mig selv en nu eller bedre 124019 hvis den snart kan købes i Europa.

    Jeg er i tvivl om den kan holde til 3S, man skal ihvertfald passe på med køling so esc ikke brænder af. Men der er flere der sætter brushless i så tror tandhjul er stærke nok. Jeg syntes den er hurtig nok, hurtigere end den er til at styre. Men de der for op i speedruns kan jo ikke få det hurtigt nok smiley jeg får mere op i at lave en bane eller den slags og så se hvor hurtigt den kommer rundt og her er den rigelig hurtig


  • #7   28. jan 2021 Jeg tror 124019 er en ret ny model men den kommer jo nok snart til Europa, jeg købte 2stk 144001 på ebay i tyskland til ialt 1240kr.

    Jeg synes godt den kunne være lidt hurtigere ??
    Og det ville 3S kunne klare, medmindre den brænder den af ??
    Jeg har en 550 motor på vej til min Magma som kører med en 390, den er til gengæld kvikkere synes jeg, men den vejer også en del mindre en 144001

    Der er skam også kegler i massevis på vej, så vi kan lave en bane.

    Jeg er ik så interesseret i Brushless setup da det koster en del, men ku da være sjovt med 80km/t og bedre optræk, har set flere video'er på youtube hvor de siger de kører 3S standart ??


  • Mr_Herbst
    Mr_Herbst Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 2
    #8   2. feb 2021 Elefun.dk (norsk firma) de har en hel del til 144001 og lidt til wltoys A serie ihvertfald.

Kommentér på:
Reservedele

Annonce