{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

nu skete det sxx igen .. {{forumTopicSubject}}

hej ...
ja nu skete det igen . jeg tår neppe at jeg er den enste der oplever dette .
jeg sad i går og brugte 3 timer på at forhandle et bytte mellem nogle biler . vi har udvækslet ard og fåget byttet på plas . og jeg er i fuldgang med at gennem gå bilen og klargøren den til posten .. og så skriver kloven faxxx at jeg ikke skal sende aligevel før han sage til vis han nu fik et bæder bud ...
helt ærligt det er sku at spille folks tid at aftale noget og så aligevel kommer de dagen efter .
jeg vil lige se om jeg kan få mer ..eller jeg må ikke for far eller min bil er pluslig gået istykker så jeg vil ikke bytte ..
osv ..

forleden snakkede jeg med en og vi lavede en aftale om en bil han skulle købe ..og efter 2 timer siger han at jeg lige skal holde den tilbage i 14 dage han har ikke penge før ...
en anden søgte noget alo og jeg skræv og tilbød ham noget . men han hade desvager ikke lige nogle penge ...
wow hvorfor laver man en købs annosce vis man ikke har penge ..

en anden klasiker her på siden er også en annosce hvor sælget tydligt skriver at han ikke vil bytte kun sælge ..
og efter 5 sikunder skriver den første bytte med min ...

helt ærligt hvad sker der for folk fatter de bare ikke en bjelle eller er de provokerne ..jeg ved det ikke men det er sikret at alle di dumme kommen tar og beskeder ødelækker denne side og det er synd for det er jo en fed side men der er efterhånden alt for mange fjolser her inde ,,

jeg trivler på at jeg er den enste der oplever dette og jeg vil gerne hører fra jer ander ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skete det sxx igen ..
Kommentér på:
nu skete det sxx igen ..

Annonce