{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev bunden færdig...
  • #1   2. mar 2008 syntes det er flot at du har ville bruge penge på den da den er lidt kedelig std med en lidt federe karosse ville den være super

  • #2   2. mar 2008 Den er flot, det kan man ikke tage fra dig, og jeg formoder den også mest er til et stylingprojekt.

    Men jeg må tilslutte mig "Soe" og sige at jeg nok heller ikke ville putte alt for mange penge i en HBX, hvis det var med henblik på løb. Men som styling ser den nu godt ud.


  • #3   2. mar 2008 Ja, jeg ved godt det er lidt vildt at smide så mange penge efter en hbx evo, og den er egentlig osse bare til sjov og fis og det gør den nu meget godt.

    Hvad angår løb og stylingsprojekt går jeg med tanken om MÅSKE at bygge en HB cyclone til mig selv, med alle de fedeste dele man kan få...

    Men om det skal være en HB cyclone eller det skal være noget andet, det ved jeg ikke i nu, for har ingen erfaring med de biler i den prisklasse.

    Hvad synes i er bedst, den skal bruges til bane og lidt drift og frem for alt SKAL den være solid...


  • #4   2. mar 2008 Tænk bare på hvor god en bil du kunne have fået for alle de penge, det du har opnået ny er en endnu tungere bil, stadig med et tyngdepunkt der ligger alt for højt og generelt bare en bil der er alt for langt bagefter mht. udvikling. Så kunne man lige så godt have købt noget ordentligt fra starten, men det er selvfølgelig bare min mening.

  • #5   2. mar 2008 Nu fik jeg jo hbxén i julegave, og til sjov og fis er den da osse fin nok. Men nu hvor jeg har fået blod på tanden søger jeg osse noget meget vildere.
    Det bliver nok en hot bodies cyclone eller en corally måske, men kender intet til dem på nuværende tidspunkt.


  • #6   2. mar 2008 jeg syntes det holder 100 hvis man bruger lidt penge på at gejle en "mindre" professionel RC.

    Jeg har for over 5000 inklusive bilen i min TT-01 og jeg er da ikk stoppet hvis jeg kan finde nye dele og upgrades til den. Det handlr et eller andet sted om hvor meget man kan lave dem om/bedre/federe udfra et lavt startpunkt.

    For de penge kunne jeg sku da have købt en hvilken som helst pro undervogn og fået et banemæssigt meget bedre resultat, men det er jo slet ikke det målet er. Så på den måde kan professionelle biler ikke erstatte en opgraderet "billigere" bil.


Kommentér på:
Så blev bunden færdig...

Annonce