{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Thomas M
Thomas M
Tilmeldt:
24. apr 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Far mangler hjælp til biler {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er nu blevet far ja det vil sige at min søn er 7år og har fået sin første Nikko bil i julegave. Det er en stor glælde her hos os. Nu er det sådan at jeg selv har kørt bil for ca 10 siden. Havde en brænstof bil "kan ikke helt huske hvilken" En med sammen system som en græslås maskine til at starte moteren. Ja den var ret fed.
Men efter det her køb til jul, har vi så fundet ud af at det er noget vi vil videre med, og her kan I jo så hjælpe ikk?

Hvad skal man købe "ved det er et stort spørgsmål" hvis vi skal have en brænstofs bil. Det jeg have tænk mig. Vi kunne godt tænke os at møde andre med sammen intresse, og køre lidt med jer. Hvad køre i med? Andre der har børn med i denne sjove intresse?? Men vigtigst af alt vil vi gerne have lidt hjælp til et bil køb.
Det skal det ikke være en bilka model, men heller ikke en til 20000 kr.

Tak på forhånd.
OS

P:S: vi bor på fyn, så hvis der er noget på fyn, en stor klub, og en butik, vil vi gerne have en adresse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Far mangler hjælp til biler
  • #1   24. apr 2004 hvad skal det være offroad eller onroad?? du kan købe en hpi rs4 3 evo eller en traxxas nitro 4tec det er noget godt kram!! hvis det er offroad kan du købe en hpi savage eller en thunder tiger mta4 den er der spræld i

  • #2   24. apr 2004 den bedste butik i Odense syntes jeg personligt at totalcar er det bedste sted her, de er billige vis man samliner med OMH og hjælper alle... selv om du ikke har købt en bil hos dem hjælper de tit en... der han man få en RTR bil for 4000Kr Onroad og der er alt hva man skal bruge, ellers er der jo også buggyer, de har nogle rex x som er hurtige og vist meget gode, prisern husker jeg ikke men kan ses på www.totalcar.dk håber de vil være en hjælp... de har også en meget stor Monster truk hjemme også RtR med 2 gear. koster vist omkring de 5-6.000

  • #3   24. apr 2004 FYN COOL så er det jo www.odense-rc.dk du skal se på. der er alletiders nye bane.
    men undersøg markedet med priser og betjæning.
    ed fleste har deres særheder. catch my drift


  • #4   24. apr 2004 øv. må ikke rette i den forrige.

    men det vigtigste er hva butikken har på vægen af tun og reservedele. der er det MEGET! vigtig at butikken lagerføre det meste eller kan/vil få det hurtigt hjem,
    så det er en af de ting du bør lægge mest vægt på.
    du har ikke noget at bruge en toppen af poppen bil til hvis du heletiden skal vente 4 uger på stumper når der ryger noget. og det gør der på alle. ikke mindst MT biler. de der s****s store monstre indbyder til at hoppe ud fra 4 sal eller toppen af OUH


  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   25. apr 2004 Hej igen
    Tak for alle jer der har svaret, det er dejligt. Jeg har fået det meste af det jeg har søgt. Vi er faktisk fra Odense, og jeg har set lidt på butik her i byen, og på Odense klubben, som ser meget god ud.

    Lars G hvad er din erfaring i bil køb, køber du på nettet eller i klubben, eller i totalcar i Odense??

    Men tak til alle, håber vi ses en gang til et lille løb.

    Thomas


  • #6   25. apr 2004 jeg vil lige se tiden an da TOTAL har noget på vej.
    de der SAVAGE der ikke er priser på. det skal da ses først.

    men omh har tilgendgæld næsten alle delene hjemme.
    han har så bare problemer med ting der ikke er købt ved ham. men det er klart TOTAL eller OMH du skal ha i.
    Det med net og USA er billigst (meget) men min Patriotisme forbyder det og da bilpriserne er MEGET på vej ned i DK. er der ikke nogen grund til at ødelægge det vel?
    og der er mange butikker rundt om i landet men de er ikke lokale jo.


  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   25. apr 2004 OMH er den på kocksgade ikk?

    Og jo du har fuldstændig ret lad os stytte de Danske butikker, så der kommer mere gang i dem istedet for dem i udlandet.

    Køre du offroad, eller bane?


  • #8   25. apr 2004 OMH er kocksgade
    kører on/off mest off.
    har en hpi RS4 nitro til on road
    og min madforce RCX til off road
    vimteren går med alle mine mini-z biler
    +det løse


  • #9   29. jun 2004 Priser er på vej ned der er sket meget de sidste 3 år syntes jeg. man skal dog forbeholde at dollar kursen er lav. men det er de europæiske importører der sviner. eks. de danske butikker kan ikke en gang får en bil fra kyosho's importør i europa, billigere end den kan købes til i USA som kunde. så det er dem der er grisene og ikke butikkerne i DK. dog nogle undtagelser...

  • #10   5. feb 2005 hvis I ikke har fundet en bil så er der en god bil her: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2269
    til kun 1500 kr.


Kommentér på:
Far mangler hjælp til biler

Annonce