{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Begynder bil til onroad {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg søger lidt hjælp til at finde en RC til onroad, som skal kunne bruges til konkurence kørsel. Men jeg er nybegynder og den skal derfor ikke være alt for dyr, den må gerne ligge inden for et budget på omkring 2000.-.
Er det ikke bedst at vælge skala 1:10.

Det må gerne være en el bil, men hvad er fordele og ulemper ved nito kontra el.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder bil til onroad
  • #1   26. mar 2008 en tamiya ta-05 den køre godt syntes jeg

  • #2   26. mar 2008 fordelene ved nitro, er at du ikke skal tænke på at have masser af batterier der altid skal være ladet op inden du kan køre..

    men ulemperne er så at du ikke må køre på alle baner, og at du som regel ikke må køre indendørs, det må du med el..

    stock er nitro hurtigere, men med en anden esc og motor vil el som regel fint kunne følge med, og tit også være hurtigere..

    mange af de prof el biler går omkring 100-110 med den rette gearing, så el er faktisk som regel hurtigst når det kommer til stykket..

    til onroad ville jeg normalt vælge el, dog er nitro ud af kassen som regel masser af fart og lyden er nu noget andet smiley


  • #3   26. mar 2008 Jeg har en ta05 til salg hvis det skulle være noget.

  • #4   26. mar 2008 se min koster 2,5 k

  • #5   26. mar 2008 Tusind tak for hjælpen..

    Jeg har lige købt en HPI Baja, så der går nok lige noget tid for jeg vil købe den næste. Men jeg synes det er meget lokkende det med at købe på bane. Jeg tror jeg vil prøve at tage ud til banen i greve, og se hvórdan der ser ud. Tror nok jeg vil satse på at starte med en bil imellem gruppe 2 og 3.