{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Hjælp til FLY (Begynder) {{forumTopicSubject}}

Hey!..

En af mine kammerater har sagt at han vil droppe Nitro Bil fordi han vil til at modelflyve istedet..

Han sagde at man kunne få et godt begynder fly til 4000 RTF.. men skal man virkelig smide 4kilo efter et fly for at se om det er noget man vil?, eller findes der også et fornuftigt fly for mindre penge?

Hvilket begyndte Du med?
Hvor afhængig er man af vejret?

er der evt ander man skal være opmærksom på?

Håber der er nogen som vil hjælpe mig lidt, evt linke samt en lille kommentar smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til FLY (Begynder)
  • #1   7. apr 2008 et ordenligt fly, med noget godt grej i, løber op, så de 4000 er ikke helt ved siden af. Kan nok gøres lidt billigere, især hvis det er brugt, MEN pas på når du køber brugt, kan være noget være lo.... man får fat i !!!

    Ang vejret.. tjaa.. det er lidt svært at sige! Regner det, er det jo ikke lige så godt, det har grejet jo ikke godt af, og man har heller ikke lyst til at flyve når det regner hehe.. Og hvad angår vinden, så er det bare et spørgsmål om hvor meget man syntes man magter, flyveren kan sagtens flyve i rigtig meget vind, med mindre det er noget småt flyver man har købt.. så der er det mest piloten der sætter grænsen.


  • #2   7. apr 2008 okay.. Hvad for noget udstyr ville du foreslå til en nybegynder? smiley

  • #4   7. apr 2008 Det fly Jan linker til er fint! Men tror jeg ville købe en lidt bedre lader, men den kan jo sagtens bruges den der er med.

    Så kan han/du jo prøve at komme igang, og senere købe noget radio, der kan lidt mere, hvis du får brug for det..

    Men du vil nok kunne få en god lader med i sættet, + div dele der nu vil mangle inden du har det hele, for 3000 med det hele.


  • #5   7. apr 2008 okay takker for jeres links.. kigger jeg lidt nærmere på.. smiley der står der mangler epoxy lim, hvad er det jeg skal lime før den kan flyve? smiley

  • #6   7. apr 2008
    - Haderslev - Per R

    det er nok et kit q:


  • #7   7. apr 2008 Vingen kommer i 2 dele, de skal bare samles over midten, med en hovedbjælke i.. og så skal du lime haleplan osv på.. det er ikke noget der kræver det store (-:

Kommentér på:
Hjælp til FLY (Begynder)

Annonce