{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

En god begynder Helikopter {{forumTopicSubject}}

Hej med jer jeg har fløjet modelflyvning i 10 år, og har været med til dk-mesterskab i svæveflyvning (det vil sige at jeg ved hvordan man flyver). Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med helikopter. Jeg har ALDRIG før fløjet med helikopter. Hvad skal jeg købe? Og hvor skal jeg købe?

Jeg har fået anbefalet denne Honey Bee CP2 3D af en ven der flyver helikopter. Han har selv haft en. er det den rigtige at købe? eller skal det være en anden forslag modtages..

Det skal dog siges at jeg har fløjet helikopter på ccomputer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god begynder Helikopter
  • #1   8. maj 2008 Hvis du ved så meget om flyvning, så er det her nok ikke stedet og spørge.. Hvad med i din klub ? Hvad flyver de med der ?.. Det er altid rart og kunne få hjælp med evt problemer opsætning osv osv..

    En Honey Bee kan SLET ikke anbefales..

    Kig efter Align Trex eller lign hvis du vil have en mindre el helikopter.. Men jo mindre helikopteren er, jo sværre er den og flyve..

    Karsten


  • Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 32
    #2   12. maj 2008 Jov, en Honey Bee kan sagtens anbefales - men som med alt andet så skal man vide hvad man har med at gøre, så du får en god oplevelse.

    Jeg ville dog vælge en alm. Honey Bee og ikke en CP2...
    Husk et træningsstel.
    Dette hvis du er helt på bar bund.
    Eller en Lama V4, de er også fine at starte med - og nemmere.

    Jeg har "ud-af-boksen" med en HB lavet en perfekt hoover, hvor jeg kunne slippe fjerbetjeningen...
    Så pointen er at hvis den er korrekt indstillet så har en en sjov heli...og de er billige efterhånden.


Kommentér på:
En god begynder Helikopter

Annonce