{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro Bil
  • #1   27. maj 2008 Velkommen til smiley

    Well først og fremmest skal du gøre dig det klart at det ikke er en billig hobby! Jeg er selv næsten kun lige begyndt og allerede står bil, dele mm. mig i 4000+ kr. Dog vil jeg sige at det er ALLE pengene værd! Simpelthen en dejlig hobby...

    Derefter skal du gøre op med dig selv om du vil køre offroad eller onroad. Skal det være løb eller bare lidt hyggekørsel en søndag eftermiddag?

    Giv os lidt mere info om hvad du kunne tænke dig at bruge bilen til og så er jeg sikker på der kommer en masse gode forslag! smiley

    -Anders


  • #2   27. maj 2008 Tak for et gost svar smiley

    Glemte at skrive, at den skal være onroad.
    Jeg er indforstået med at det er en dyr hobby smiley


  • #3   27. maj 2008 Se så kom vi allerede meget nærmere en løsning smiley

    Personligt har jeg kun hørt gode ting om Kyosho mht. brugervenlighed osv. Jeg kan dog ikke tale af egen erfaring men som starter nitrobil er jeg sikker på de helt fine! Du får megen kvalitet for få penge... Du vil nok kunne komme igang med en RTR bil for omkring 2000 kr. + det løse i form af temp-måler, startsæt, brændstof og ekstra gløderør. Cirka 3000 kr. skal du nok regne med at det løber op i men så har du også hvad du skal bruge! smiley

    Tjek evt. www.morfars.dk eller www.rcmodels.dk - De plejer at have nogle rigtig gode tilbud! Og selvfølgelig er der masser af andre gode butikker i "Links" her på RCG smiley


  • #4   27. maj 2008 Hej og velkommen..

    Jeg købte for 1 år siden, en Kyosho, nitrodrevet, som kører rigtig godt.
    Købte den brugt men velholdt og kørt til, igennem markedet herinde.

    Mit råd er at købe en Kyosho, af samme grunde som Anders M. skriver. Har også altid kørt Kyosho, og er glad for mærket.

    God vind!


Kommentér på:
Nitro Bil

Annonce