{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Vurdering på savage X k4,6 {{forumTopicSubject}}

Goddag

Nu bliver jeg altså nød til at spørge. Jeg har haft min savage til salg i fjorten dage nu uden et eneste bud. Er den for dyr?

Den har masser af udstyr og rigtig mange nye dele. Jeg har sat den til 4000 kr, men nu bliver jeg itvivl om det er for dyrt?

Den har bla.

HPI ekstraudstyr:

HPI K4.6 motor - 1997 kr.
HPI High Performance Luftfilter
HPI Tunudstødning - 430 kr.
HPI Dual Disk Brake -
HPI Alu-dæmpere (A712) - 1200 kr.
HPI Cam Type Servo Saver/Throttle Return Spring Set
HPI Heavy Duty Silver Dogbones

Andet udstyr:

4 Kugle-lejre til styrtøjet
Hitec HS-645MG 9,6kg styreservo - 486 kr.
Venom Fail-Safe - 359 kr.
Dynamite Fuelfilter
Pro-Line Masher tires med Pro-Line 40 Series fælge - 676 kr.
4 Bevel Gear Diff Conversion Set - 168
Nova engine mount - 295 kr.
Nova shocktowers
Nova Alu-clutch
Savage X chassis
Savage X Radiobox
GPM Anti Roll Bar
GPM "Tie Rod Turnbuckles"

Er det bare årstiden der gør den er svær at sælge, eller har i en bedre prisvurdering af den?

Tak på forhånd smiley

Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering på savage X k4,6
  • #1   2. nov 2008 I mine øjne er det alt for dyrt.. Du kan starte med og trække alt extraudstyret fra, det får man ikke en dyt for, derefter kan du trække knap det halve af nyprisen fra, så har du ca en pris du kan sælge for..

    Dette er ikke ment ondt overhovedet,

    Karsten


  • #2   2. nov 2008 Nej det ved jeg. Satte sådan set bare priserne på så folk kunne se hvad det havde kostet.

    Jeg gav selv 4500 for den og har kun brugt den, den ene gang man kan se på mine film på rømø, så gør da lidt ondt hvis den virkelig skal ned på et par tusinde.


  • #3   2. nov 2008 Er enig med Karsten K. Min opfattelse er at en nitrobil generelt falder til næsten 1/3 af værdien det øjeblik den har været i private hænder. Kender godt den ærgerlige følelse det giver at sælge noget man har brugt mange penge på. Men min erfaring er at brugt prisen er ca 1/3 af nyprisen og det er uanset om man har passet den som sit kæreste eje.

  • #4   2. nov 2008 Jeg købte den jo så allerede brugt. Til 4500. Så regnede ikke med den faldt noget særligt i værdi når jeg ikke havde brugt den.

  • #5   2. nov 2008 Det kan også bare skyldes at salget at RC biler går lidt sløvt for tiden. Det er trods alt efterår/vinter og RC til udendørs er mest til sommehalvåret. Derfor er der sikkert mange som ikke køber lige pt.

Kommentér på:
Vurdering på savage X k4,6

Annonce