{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Handel der er gået skævt hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.
Jeg har sat nogen dæk til salg, og i går var jeg så "heldig" at der var en der gerne ville købe dem. Efter en del besvær, billeder frem og tilbage, andre evt. dele som vedkommende måske også gerne ville have med, fandt vi ud af, at det bare skulle blive dækkene og det skulle blive for 260,- i alt.
Jeg skrev så til ham, at han kunne tænke over det her til i morgen, om han ville gå ind på det her eller ej.
I dag overfører vedkommende "pengene" til mig klokken 13. Men han overfører kun 234 kr skriver han, og han vil så overføre resten af beløbet til mig, i morgen, for der havde han åbenbart resten af pengene.
- Jeg skrev så, at det var bare i orden, men jeg sender altså ikke pakken afsted, før jeg har set alle mine 260 kr på min konto. Så skrev han så, at nu havde han ikke lyst mere, jeg skulle sende pengene tilbage.

Det er så her jeg bliver i tvivl, for nu har jeg skrevet til ham, at det blev der i hvert fald ikke tale om. Den tænke tid jeg gav ham var ikke for sjov. Jeg brugte en hel aften i går, på at få den handel færdiggjort, så han kunne tænke over den, indtil han skulle overføre pengene. Så svarer han så igen, jamen okay, så får jeg bare ikke alle de penge som vi først har aftalt, men kun det "som han havde på sin konto".

- Hvad kan jeg tillade mig her? Er det først og fremmest forkert af mig, at jeg efter at have opsat en "tænketids periode" til ham, hvor han kunne få afgjort med ham selv, om han ville det her eller ej, siger, at der klapper fælden altså.
Og hvad kan jeg tillade mig nu? Hvis jeg sender dækkene for 234, er jeg ikke så bare faldet for et kneb så køberen egentlig bare har fået min vare billigere???

- Håber i vil hjælpe, jeg har ikke stået i sådan en situation her før. Ville da være rart, hvis man i første tilfælde, kunne få sig en køber, der var i stand til at stå ved sine beslutninger.

Håber i vil hjælpe =)

Vh Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel der er gået skævt hvad gør jeg?
Kommentér på:
Handel der er gået skævt hvad gør jeg?

Annonce