{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

MINI Z fra Kyosho. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg har ledt efter en masse info om mini z fra kyosho. Jeg kunne godt tænke mig at læse andres erferinger ang. tuningsdele, dæk valg og i den dur. Jeg har søg på ordet MINI Z og MINI-Z men der kommer ikke noget op. Er der ikke nogen der har skrevet noget om mini z før. Det må der være for jeg har da svaret på en i dag men alligevel kommer der in´tet op på min søgning.
Er der nogen der ved hvor jeg kan læse om mini z.
Med venlig hilsen.
Jan H.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MINI Z fra Kyosho.
  • #2   1. mar 2009 Tak for svaret. Har været inde og kigge. Der ser ikke ud til at være så meget liv der som her. Er der andre som har iderer til hvor jeg kan finde nyttige oplysninger er alle velkommen med deres link.
    På forhånd tak.
    Jan H.


  • #4   1. mar 2009 Vil gerne vide alt. Hvadfor dæk er gode og til hvilket underlag. Hvilke alu-dele er er fortrække og hvad gør de for køreeegenskaber.
    Det er ikke så meget hvad man kan købe til dem for har kigget meget på de forskellige webshop, men syntes jeg mangler en del viden og hvad der gør hvad. Der må da være nogle herinde som har stillet en del spørgsmål, men kan desværre ikke få noget frem ved at søg....


  • #6   1. mar 2009 Jo det har du nok ret i. Jeg har da også ledt lidt. Jeg troede bare der var andre end mig som havde sådanne spørgsmål og allerede havde forhørt sig. Så kunne jeg måske lurer lidt, men det ser det ikke ud til. Det med en klub så bliver det nok det jeg gør. Tror jeg vil forhører mig i GRCC hvor jeg ellers kører om sommeren. Har også set lidt her: http://www.mini-z.dk/cms/index.php så må jeg prøve det.
    Tak for hjælpen alle 2..... c", )


  • #8   2. mar 2009 Hej Jan ,

    Mht opsætning , så tage fat i Cargel.se som sælger meget udstyr til Mini-z'er eller kan du også gå ind på atomicmods.com de er rimelig gode til at beskrive hvilken dele der er gode til at opgradere med.

    Klubben inde i kbh skulle også kunne hjælpe.

    mvh
    Kristian


Kommentér på:
MINI Z fra Kyosho.

Annonce