{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Hong nor eller Nanda? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står og skal vælge mellem to truggy´er men jeg ved ikke hvilket mærke der er det "bedste"?

"bedste" ikke farvet... dermed vil jeg gerne have en uddybelse af hvorfor og ikke "bare" fordi det ene er bedre en det andet.

jeg vil ikke sætte links ind da de er herinde, så jeg vil ikke stille dem op imod hinanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hong nor eller Nanda?
  • #1   21. jul 2009 Nanda har jeg hørt for meget dårligt om. Ting der ikke passer sammen. Ting der ikke holder. Upgraderes her og der.
    Hong Nor er billigt, holdbart og køreklar som den er ud af kassen.


  • #2   21. jul 2009 jeg ved at mange kører HN og er rigtigt glade for dem, jeg kender ikke noget til Nanda, men den danske rc superhelt (Jonas Kærup) skal køre med en Nanda buggy, så et eller andet sted må de jo regne med at den er konkurence dygtig, men hvor meget den er upgraded ved jeg ikke lige.
    HN kører alle, og det er derfor også nemt at få hjælp med setup og måske dele hvis man er i en klub.


  • #3   21. jul 2009 Ja det er faktisk endnu et godt argument for Hong Nor. Der er ikke rigtig nogen der kører konkurrence med Nanda, ud over dem der kører for Morfars.dk, hvorimod der er mange der kører konkurrence med Hong Nor, og det er langt fra kun RCModels teamkørere.

    Desuden har jeg selv oplevet folk som meget hjælpsomme med hjælp til HN. Stod selv med en usamlet bil op til en konkurrence, og der var folk da meget hjælpsomme med at samle, give setup og sætte bilen godt op (Der skal specielt lyde et stort tak til Kim P som hjalp mig med at få min bil klar til kvalifikationen). Når der er mange der kører et mærke, så er det nemt at få hjælp med det mærke (sjovt nok :P)


  • #4   21. jul 2009 Jeg er lidt farvet da jeg har kørt HN men jeg valgte det sku fordi jeg synes det var det beste.. Ser man på løb rundt omkring i verden så er HN og meget mere fremme end nanda.. Nanda er en kineser bil helt bogstaveligt og uden jeg ved det, så vil jeg gætte på at meget af deres udvikling foregår ved at kopier andre, altså de tjekker ikke om deres kopi er godt sammen sat, da der er taget lidt her og lidt der, det er kun gæt, men da vi selv har en fabrik i kina kender jeg kun alt for godt til deres måde at tænke på :O)



  • #5   21. jul 2009 Jeg ville købe en Losi 8 T. Den ligger nummer 1 i DK, og er suverænt den mest vindende truggy i udlandet også. Den er billig, og der følger et komplet sæt Dæk med, samt en masse fjedre, og en masse stempler + krængerarme...

    http://stillinger.dasu.dk/?task=&changeSport=0&changeYear=0&sportID=5&year=2009&champID=115&edit=Vis+Stilling

    Med Venlig hilsen

    Silas


  • #6   21. jul 2009 Har du ik læst indlægget Silas :o) hehehe

    Man går heller ik ind til en Opel forhandler hvis man vil have en ny porsche GG!!

    Køb HN nemt af få reservedele til, nemt afå hjælp til nemmere kan det ik siges!!


  • #7   21. jul 2009 Kevin p

    Nu kunne det jo godt være en hjælp for preben, hvis der måske kom flere muligheder og sådan (;


  • #8   21. jul 2009 Igen skal der lyde en super tak for alle de meget gode indlæg.

    1) Os her i 7200 grindsted har desværre ikke nogen bane ENDNU! Men en klub er ved at blive stablet på benene og dermed kan der også søges om en bane. ( i gamle dage har der været én)

    2) Indtil videre er der kun tale om hobby kørsel og ikke konkurrence niveau.

    Silas H.= respekt mht 1 pladsen i stillingen smiley

    3) Desværre har jeg ikke penge til op over begge ører så derfor bliver det nok en hong nor. (den karsten har tilsalg som er hjælpe admin)

    Igen tak for alle indlægende.
    Jeg har ikke bestemt mig endnu og er også åben for andre bud på en god truggy til hobby kørsel.(uden at de koster en arm og et ben)

    Er en prof bil svære at indstille på kaborator osv. end en billig model?


  • #9   22. jul 2009 En prof bil? Sådan kan man vist ikke sætte det op, på en probil følger der ikke motor med, så umuligt at svare på da folk selv bestemmer motor..
    Men er ordenlig motor er generalt nemmer at have med at gøre end de der helt billige motore, men igen når du kommer op til toppen af poppen så bliver de tit svære igen, men disse er kun lavet til folk der ved hvad de laver og presser deres motore til det yderste..

    En motor fra feks RB uden tubo rør er meget nem at justere osv..


  • #10   22. jul 2009 ok. Nu har jeg så bestemt mig for at købe denne her med det der ses osv.

    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21275

    er det ikke en okay motor og er den nem og indstille?


Kommentér på:
Hong nor eller Nanda?

Annonce