{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Skal have en nitro.. {{forumTopicSubject}}

.. men hvilken en kunne i herinde råde til?

Min ven havde engang en el - den var altid i stykker og orker jeg ikke hvis jeg skal til at ud og købe mig en!

Mine eneste krav til bilen er;
- at det er en offroad
- at den kører 80 KM/t og derover
- Helst 1:10 MEN 1:8 er også OK hvis det er bedst for at opnå mine kriterier.
- at den er holdbar og ikke går i stykker (noget knækker af opgaver den burde holde til!)

Altså kort sagt: En offroad med kvalitet og fart i!

Jeg har kigget på HPI, Traxxas, RTR osv..
- Har ingen anelse om hvilket mærke der matcher mine kriterier for har aldrig gjort i disse biler og vil være så ked af at købe noget der "falder fra hinanden" smiley

Hjælp søges og på forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have en nitro..
  • #1   26. aug 2009 Hyper7 Sådan en som jeg har under min profil, har aldrig været så glad for en nitro bil før, meget stabil i motor og kan holde til VILDT mange TÆSK og hob osv...

    "Michael A" på min venne liste forhandler dem.. nypris 2500 kr (RTR)


  • #2   26. aug 2009 min kyosho inferno 777 den er fuldstændig i orden

  • #3   26. aug 2009 du får mere ud af brushless power:D

  • #4   26. aug 2009 med mindre du køber en baja eller en marder

  • #5   26. aug 2009 Mere ud af brushless power? kommer da and på hvad man vil, jeg ville da kede mig røven ud af bukserne hvis jeg skulle køre EL..

    Jeg køre losi og vil til en hver tid anbefale sådan en.. Holtehobby er i dansk impotør har dem og hvis han ikke lige har en RTR version hjemme så ring eller skriv til ham, han er altid hjælpsom,


  • #6   26. aug 2009 det er så din mening smiley

  • #7   26. aug 2009 HELT klart en hyper 7....

    kig evt mine videoer - det er hyper 7 der er i luften m.m. hehe ..
    og se evt mine annoncer...

    mvh Michael.


  • #8   26. aug 2009 Ellers får du otrilig meget for pengene af en ishima s model. Den kører super godt og kan sagtens følge med i klubberne. den hamler op med hong nor's rtr, forskellen er at ishimaen kører bedre, men hong noren har lidt mere holdbarhed i plastdele osv. Men ishima S er en MEGET MEGET god bil, specialt til pengene. newheading.com

  • #9   26. aug 2009 Truggy eller Buggy?

    Jeg har selv haft lidt af hvert.... Mit valg faldt på Hong Nor X1-crt truggy. Jeg er super glad for den.

    Den er nem at skaffe dele til når den engang går i stykker!
    Den er vild med dens 28´er motor.
    Den kan holde til tæsk.
    Den er forholdsvis billig.

    Jeg er meget glad for min og kan kun anbefalde den.

    Håber du træffer det rigtige valg.


  • #10   27. aug 2009 Eftersom jeg ikke har meget forstand på det har jeg alligevel undersøgt markedet, læst og endda set film på YouTube med diverse biler..

    Vil indrømme at efter jeg har set Michael A's film med Hyper'n trækker det godt i mig MEN skal være ærlig og sige at HPI og Traxxas har trukket mest i mig lige fra starten.

    Nu er jeg så stødt på denne Traxxas:
    - Traxxas Jato 3.3 +65MPH Nitro racer
    - Film: http://www.youtube.com/watch?v=HVTWItVzbCc&feature=related (Der kan ses fart og holdbarhed efter styrt)

    MEN bilen er en 2WD og med de kræfter den har samt fart så ved jeg ikke om det blir svært at styreden? Altså at den meget nemt kommer ud af balance og drejer rundt om sig selv og evt. vælter? Skal man op i 4WD når vi snakker de kræfter samt KM/T ??


  • #11   27. aug 2009 Den skal jo være sjov at køre med - vil mene det hurtigt blir kedeligt i længden hvis den konstant (når den kommer op i fart) kommer ud af balance og drejer/vælter rundt om sig selv..? Igen; Det skal jo være sjovt at køre med..

  • #12   27. aug 2009 Først vil jeg lige sige at jeg aldrig har set en Traxxas Jato eller ret mange andre Traxxas, bare lige så du ved du skal tage det jeg siger nu med et gran salt..

    Men Traxxas er og bliver et "lege"tøjs mærke hvor biler som losi 8ight og Hongnor X1-crt som der bliver nævnt er en seriøst bane bil, hvor man ikke kan leve med ting af dårligkvalitet ihvertfald ikke hvis man ønsker at vinde.. Jeg vil så også mene at du skal glemme det der topfart noget du går højt op i med mindre du bare vil køre lige ud på en vej.. Hongnoréren som bliver nævnt har rigligt med power til offroad og du vil sikkert blive overrasket over hvorhurtigt det faktisk går på en hullet grusvej..


  • #13   27. aug 2009 Jeg skal egentlig ikke køre særlig meget bane kørsel.. Altså med jumps, huller osv..

    1. Jeg bor i byen hvor der er rig mulighed for at flyve lidt udover kantstenene og køre massere af tid på asfalt.

    2. Mine forældre bor ude på landet hvor der er store arealer med græsplæne (en plan kortklippet græsplæne) og massere af fint grus i gården som der er mulighed for at race rundt ovenpå.

    3. Så flytter mine svigerforældre snart til landet også - der er der som ved mine forældre også massere af græs og grus (stadigvæk plan) og ja, selvfølgelig også lidt bumb og sådan.

    Så det er somend ikke fordi jeg skal køre konkurrence på en grusvej, en bumpet bane med flyvehop eller noget.

    Nej, blot til almindelig brug uden jumps, store huller og massere af sand smiley
    - Derfor går jeg op i farten smiley


  • #14   27. aug 2009 Så mange tæsk vil den aldrig nogensinde få.. Altså som man ser på diverse film herinde på rcgalleri.dk smiley .. Just easy race på asfalt, græs og grus.. Derfor jeg synes Traxxas så ud til at være ok men vidste ikke det var noget "legetøj" ? Hehe.. For ja, så duer det jo heller ikk.. Vil jo gerne have noget der ikke går i stykker af at ligge og køre lidt rundt og udover kantsten osv smiley

    Hvordan stod det til med det 2WD? Er det som jeg siger, eller er det ligemeget?!


  • #15   27. aug 2009 Det er svære at styre som du selv er inde på, 4 hjulstræk er helt klart lettest at kaste rundt med..

    Jeg havde heller aldrig fornemmelsen af at du skulle bruge den til løb, det jeg bare ville fortælle dig er at mærker og biler som er lavet til løb har en MEGET god kvalitet..og du startede med at sige du ville have en der kunne holde til noget..

    At jeg siger Traxxas er legetøj er fordi det kun er lavet til leg, hvor imod de andre er lavet til løb og selvfølgelig leg, ja faktisk er dem der bruger dem så seriøse med deres sport, at mange lever af det, så her skal kvaliteten være iorden ellers har man sku et problem :O)


  • #16   28. aug 2009 Det har du så ret i.. Men ja, med min forklaring til hvad min skal kunne holde til, tror du så ikke Traxxas er et fint mærke og specielt den jeg snakker om eller fraråder du (og ja, også i andr her på rcgalleri.dk) mig virkelig fra det..?!

  • #17   28. aug 2009 Nej jeg har aldrig set en, så kender ikke dens kvalitet, ved kun at biler til løb er ret godt bygget.. Men derfor kan en traxxas jo også være det..

  • #18   28. aug 2009 Ja det er rigtigt og så vildt skal min som sagt heller ik køres..

    Andre der har plusser eller minusser på den Traxxas jeg har overvejet at købe?

    Her er den li igen:
    -------------------
    Nu er jeg så stødt på denne Traxxas:
    - Traxxas Jato 3.3 +65MPH Nitro racer
    - Film: http://www.youtube.com/watch?v=HVTWItVzbCc&feature=related (Der kan ses fart og holdbarhed efter styrt)
    -------------------



Kommentér på:
Skal have en nitro..

Annonce