{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

ny modtager til min sender {{forumTopicSubject}}

jeg har et carson reflex wheel model sport ,27mhz fm 3 kanals sender anlæg hvor modtageren er stået af,og kan ikke skaffe en ny identisk.
mit spørgsmål er,kan jeg bruge en modtager fra en anden producent , selvfølgelig fm 27mhz ,og forvente at det fungerer med alle funktioner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny modtager til min sender
  • #1   16. mar 2010 Ja, det burde du kunne, men FM sendere/modtager bliver lavet i to versioner der ikke kan arbejde sammen, men det er noget jeg kun har set på 35 – 40mhz sendere.
    Fm 27mhz er ikke almindelige og bliver ikke brugt til de avancerende anlæg, så jeg tror ikke at du støder på problemer, MEN jeg er ikke helt 100% sikker på det.


  • #3   16. mar 2010 Carsten L
    Det er muligt at det er det jeg tænker på smiley min gamle sender robbe FX-18 var en PPM sender og det var den nye modtager ikke.
    Jeg fik ikke sat mig helt ind i hvilken forskel det drejet sig om, for jeg fik bare byttet modtageren om til en anden smiley

    Både sender og modtager er købt her i Danmark, så jeg tror ikke man skal være helt sikker på at de problemer kun holder sig til USA.
    Men jeg er ellers helt enig med dig i at der ikke burde opstå problemer i det her tilfælde.


  • #4   16. mar 2010 nice . tak

Kommentér på:
ny modtager til min sender

Annonce