{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Spektrum DX3S - Spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig et Spektrum DX3S radioanlæg, og lige fået det installeret i min bil. I den forbindelse har jeg lidt spørgsmål.

- Er det korrekt, at man forsyner modtageren (Altså med plus og minus) gennem 'Bind/RS'?
Sys ikke jeg kan finde noget sted på nettet, hvor der helt præcis står at det er korrekt?

- Den lille sorte knap (Remote start) til højre for scroll-hjulet, hvordan bruges den, og til hvad? Har fundet frem til, at det er noget med, at den aktiverer 'Bind/RS' stikket på modtageren? -Men her sidder min forsyning jo?

- Hvordan bruger man en AUX udgang, og til hvad? Her tænker jeg også hvordan man indstiller senderen, og anvender skifte-knappen på senderen?


Og til alle jer som sidder og tænker 'Søg dog i forummet', så har jeg prøvet der, og også på hpibajafan, samt Google.

Derudover henviser jeg til, at folk KUN svarer, såfremt de ved noget om ovenstående smiley
På forhånd tak.


Rasmus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spektrum DX3S - Spørgsmål?
  • #1   1. apr 2010 1: Du skal sætte det der Bind link i din modtager, og gå ind i menuen på din sender hvor der står "Bind" så finder den modtageren automatisk.

    2: Remote-start er vidst p.t kun lavet til Losi Truggy'en de sælger ved Morfars til 3999,- (inkl DX3s) mener den hedder Ten-T eller 8-Eight.

    3: Aux - kan jeg desværre ikke lige huske hvad er til smiley


  • #3   1. apr 2010 ™ SmashBash ™

    1 - Jeg er godt med på, hvordan man bind'er dem, og at man skal sætte bind link i der, og forsyne modtager i en anden indgang/udgang (Dog ikke telemetri indgange).
    Men du svarer jo egentligt slet ikke på mit spørgsmål.

    2. + 3. Er godt med på at det er tænkt som fjernstart (Remote start), for nogle modeller, men som sagt, hvordan virker det, når min forsyning fra humppacken sidder deri?

    Jeg prøver lige igen, henviser til at folk KUN skriver i denne tråd, såfremt de ved hvad de snakker om!

    Intet ondt til dig ™ SmashBash ™, men du fortæller mig jo ikke rigtig noget, jeg kan bruge til noget.


    Rasmus.


  • #4   1. apr 2010 Synes nu også de spørgsmål var lidt sjovt formuleret smiley he he

    Men altså jeg har selv DX3S så jeg ved skam godt hvad jeg snakker om smiley


  • #5   1. apr 2010 Carsten L - Takker for svaret.

    Mht. remote start, så er der da noget med, at der er flere som har bygget elektronikken lidt om, og så f.eks. brugt knappen til kill-switch på f.eks. en HPI Baja.. Har jeg læst lidt om på www.hpibajafan.dk.
    Kan man bruge den til andet? og hvordan virker det i forhold til, hvis jeg bruer min AUX-udgang, og dermed har forsyningen i bind/RS stikket?

    Vidste godt at man kan bruge AUX-udgangen til bakgear, lys mm. men hvordan indstiller jeg det på min sender? Altså i opsætningen, og hvordan virker den fysiske knap på senderen? Den som kan skifte mellem 2 positioner?

    Tak for svaret.


    Rasmus.


Kommentér på:
Spektrum DX3S - Spørgsmål?

Annonce