{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor og dæk hjælp
  • #1   9. apr 2010 Det kan som være flere ting.. Men ofte er det koblings lejet der har sat sig. så prøv at skille koblingen af og gå den igennem.. Der er også en anden mulighed, nemlig at den er fejl justeret, dette kan så være rent justerings messigt. Men jeg har også set folk justere tomgang ved hjælp af midter stillingen på servoen. Tomgang må aldrig justeres på andet en motoren og ikke på anlæget..

  • #2   9. apr 2010 hvis den kun slukker når du bremser, og ikke når den holder i tomgang, er det sikkert fordi du har indstillet tomgangen på senderen, og ikke på karburatoren

  • #3   9. apr 2010 jeg kan ikke få den til at holde stille uden den går ud

  • #4   9. apr 2010 som der bliver sagt er det sikkert tomgangen der skal stilles..ellers kan det være fjederen der sidder rundt om koblinger der er sprunget.det har jeg prøvet et par gange på min FS

  • #5   9. apr 2010 Den bedste måde at tjekke det på er om bilen også går ud hvis den holder i tomgang med hjulene løftet fra jorden. Kan den kører i tomgang her så prøv at sætte den på jorden og lad den stå i tomgang. Kan den ikke det så er din kobling problemet og skal skilles ad og fixes. Det tyder på som du skriver det at din kobling er defekt/slap. Tjek den altid først med alle hjul fri.Kan den heller ikke stå i tomgang løftet så er din tomgangsskrue stillet forkert. Håber du forstår min forklaring.

  • #6   9. apr 2010 har lige opdaget at jeg mangler en udstødnings skrue mon ikke det er derfor den hænger nemlig lidt så tror der spærre lidt for uds porten

Kommentér på:
motor og dæk hjælp

Annonce