{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Klaus H
Klaus H
Tilmeldt:
8. mar 2005
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21

Oplader ??? {{forumTopicSubject}}

Er der ngoen som har et godt råd til valg af oplader ?

Den jeg har nu - Ansmann ACS 67P+ er lige holdt op med at virke ??

Jeg har en E-Maxx, så det skal helst være en "lyn" lader der måske kan tage 2 batteripaker af gangen. (eller to lidt billigere ladere)

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplader ???
  • #1   1. maj 2005 hej hej sådan en protech delta 10 lader til ca 500 er der flere der bruger der hvor jeg kører kan lade med 4 amp på 1 til 10 celler og med tempertur føler til batteriet
    m.v.h kim falck


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #2   1. maj 2005 Hej Kim

    Ved du hvor den kan købes ?

    (den lokale hobbyforretning har og ved ingenting)


  • #3   1. maj 2005 ja (link fjernet)

  • #4   1. maj 2005 ey klaus h mmm hvor dan er din lader holdt op med af virke jeg har den samme lader og jeg har købt to batterie pakker til 299 kr stykket og batterien er helt døde når jeg prøver af gå ned og køre med dem når de er lavet op mærket er carcon 2700 mah så det er jo ikke noget skod mærke så men vil gerne lige hvide hvordan din lader er holdt op med af virke

  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #5   1. maj 2005 Mikkel m: Jeg havde ladet en 7 cell pakke (GP3300) op og umiddelbart efter sat en mere til at lade. Den orange og den røde lampe lyste som de plejer når man starter op. Da jeg kiggede til den en times tid efter var alle lamper slukket. Den er helt død nu ???

  • #6   1. maj 2005 mmm den lade vi har den kan kun lade op til 3000 mah og jeg startede med af købe et bat til min bil så hadet det ladet 30 gange så var det dødt og så købte jeg mig et mere så har det kørt 13 til 15 gange så er det også dødt nu så jeg tængte på om det kunne være min lader den lyser skom den skal men hvis mand står og slår ned i stykket med fingeren går den ud og startere får fra så jeg hved ikke om det kunne være min batterier eller min lader og en af mine venner han har den sammen lader som mig og hans batterier har gjort det samme som mine så det er pænt skumelt syntes vi

  • #7   1. maj 2005 Der står i brugsvejledningen, at laderen skal holde en pause (det er fordi at den skal have lov til at køle af), så det er nok ikke så smart at lade to batterier fuldt op lige efter hinanden.

  • #8   1. maj 2005 men kirs han skiver af hans lader er helt død den virker ikke mere den lader ikke hans batterier op som jeg har fårstået det men jeg vil tage ned i kirken nu og æde nogle pizzaer kirs hehe


  • #9   1. maj 2005 jeg skal have en nr 20 med extre kebap på hehe

  • #10   1. maj 2005 haha ja masser af kebab til mig os..
    Men som sagt, så kan laderen kun lade op til 3 ampere (Jeg går ud fra at dit GP batteri er 3.3 siden det hedder 3300), + at den skal have tid til at køle af.


  • #11   1. maj 2005 ja det ville jeg giver dig rat i kris men vi har den samme lader og den op føres sig mærkeligt hus mig hvis mand sider og laver smølfe spar på stikket så går den ud og startere får fra men kris der er 6 minuter til vi skal være der cs


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #12   1. maj 2005 Den har før klaret 2 x 7 batterier i træk. Men den er helt død. Ingen lys i nogen lamper. Heller ikke nu hvor den er kølet af....

    Høre gerne flere bud på ladere der kan holde...


  • #13   1. maj 2005 klaus h mig og kirs vi skal gå nu jeg er ca til bage hved 10 tiden i aften så kan vi snakkes hved der

  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #14   1. maj 2005 Den Protech Delta 10 som Kim F. nævner kan den sættes direkte i stikkontakten eller skal der en omformer eller noget til

  • #15   1. maj 2005 den skal bruge 12 volt enten fra et bil batteri eller en stømforsyning på 12 volt + den kan aflade så vidt jeg husker
    m.v.h
    kim falck


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #16   1. maj 2005 Sælger du også så´n en strømforsyning så ? hvad er prisen på den ?

    Mvh


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #17   1. maj 2005 Ja, så skal jeg vel have 2 af dem, hvis jeg skal lade begge på én gang.

    Jeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Vil helst ha´ en som kan sættes direkte i stikkontakten. Hvordan fungere de andre m strømforsyning osv og følger den med laderen ?


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #18   1. maj 2005 Ja, det er rigtig nok. Er den lige til at sætte i stikkontakten eller skal der bruges mere end den ? Kan den lade 2 x 7 celler ad gangen ?

  • #19   1. maj 2005 her må jeg give Rockwool s ret da du skal lade to sæt batterier på samme tid er den nok det bedste køb.da jeg nævnte delta laderen var jeg ikke opmærksom om at lade to pakker samtidig min fejl. delta laderen fungere fint
    til alm brug og har ok erfaringer med dem indtil videre men så er der jo digipeaken.men lige med hensyn til strømforsyningen
    undgår du det nok ikke med at skulle skaffe en.
    m.v.h
    kim falck ( nej det er ikke min biks)


  • Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #20   1. maj 2005 Jeg skal ikke nødvendigvis lade to batterier på én gang. Bare den lader jeg vælger kan lade et batteri forholdsvis hurtigt.

    Er det nogen speciel strømforsyning man skal ha´


Kommentér på:
Oplader ???

Annonce