{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Hvorfor den lange brændstofslange {{forumTopicSubject}}

Data: Har en tornado med en sh28 nitro kværn på

Er der nogen speciel grund til, at slangen fra tanken til karburatoren er længere end den behøver at være??

spørgsmål nr. 2
MIn vogn starter rigtigt godt, når den er kold, men er svær at få gang i hvis den går ud, når den er blevet varm!! nogle som har bud på hvad det kan være galt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor den lange brændstofslange
  • #1   23. aug 2010 slangen kan være så lang pga.
    lidt længere køretid da der jo kan være lidt mere i slangen, som giver længere mellem pitstop, samt hvis bilen ryger på taget så kan den også ligge længere tid inden den begynder at få luft med og til sidst gå ud.

    Det er de 2 grunde jeg har fået at vide. Om der er andre ved jeg ikke lige.


  • #2   23. aug 2010 super, jeg prøver at forlænge slangen lidt, for det sker da den ligger lidt på hovedet.. og så prøver jeg lige at gøre blandingen lidt tyndere..

  • #3   23. aug 2010 Ved korte slanger kan motoren være svær at få til at gå ordentligt da rystelserne fra motoren laver luftbobler i slangen, og som bekendt kan de ikke køre på ren luft smiley
    Slangerne kan selvfølgelig også blive for lange så er der ikke tryk nok på.
    Et godt råd er at sikre sig at udstødningssytemet er tæt, specielt pakning fra motor til udstødning har stor betydning.

    //Dan


  • #4   24. aug 2010 For bl.a før at den kan ligge lidt på hovedet...

    Er den svær år starte når den er varm kan den være fordi at den er ved at være slidt op..


Kommentér på:
Hvorfor den lange brændstofslange

Annonce