{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Venom Creeper VS Axial Ax10 {{forumTopicSubject}}

Hej rcg

Jeg står og skal have en ny crawler og har kigget lidt rundt men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge af disse:

Axial Ax 10 eller Venom Creeper eller hvis I har et godt bud på noget andet, da jeg syntes Ax10 er at se alle steder så vil gerne have noget ikke alle har...

Jeg er IKKE ude efter en scale eller trail bil.

Hvis der er nogen der ved et dansk sted hvor man kan købe Venom`en såsmid lige et link (rcmodels har udsolgt)

Håber I kan hjælpe mig

Vh Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venom Creeper VS Axial Ax10
  • #1   13. nov 2010 Hej Kenneth.
    Venom Creeper er en tung og avanceret vogn som kræver et godt fjernstyrings anlæg før den fungere rigtigt godt.
    Den har også et par svage punkter som er til at rette op på, ikke noget alvorligt.
    Venom Creeper klare sig godt på sten, men har lidt problemer når det drejer sig om løst underlag, så som jord, sand og grus.

    AX-10 er en let og primitiv vogn, som ikke desto mindre kan udbygges så den næsten kan det samme som Venom Creeperen.
    Netop pågrund af dens egen vægt har den ikke så store problemer med løst underlag som Venom Creeper, og fordi den er så primitiv er den også ret solid og slidstærk.
    Dog er de dæk der følger med noget lort som man lige så godt kan skifte med det sammen.

    Begge biler er altså gode biler som ikke vil skuffe dig, så det komme mere an på hvad du vil køre i, og hvad du er og vil køre med.
    Ellers er der også XR-10 og Losi com crawler der er værd at kikke på.
    Jeg har selv XR-10´en som køre rigtigt godt, man som ikke kan holde til de vilde motorer i nu, men det kan endre sig når tun delene kommer på markedet, bilen er jo først lige kommet i handlen så der går nok et lille stykke tid før de er der smiley


  • #2   13. nov 2010 Hej Sauron.

    takker for dit fyldige svar og jeg må nok sige at jeg kommer til at bruge mest tid i grusgraven med min crawler, men det er nok mest i store stenstakke jeg vil køre rundt ..

    Jeg er ikke til så meget trail kørsel

    Jeg havde alligevel tænkt mig at investere i et godt spektrum anlæg som jeg kunne bruge til min nye crawler samt til min nitro buggy..

    Xr10´eren er mega fed og sidder af og til og savler over din og andres xr10 men jeg må sige at når først byggeprisen lander på ca 5000 + kr så er det ikke til spas mere for mit vedkomne

    Det jeg er ude efter med andre ord er en rigtigt god men ikke hundedyr crawler til at køre mest i sten og lidt andet blandet.

    Jeg vil gerne have den som en competition crawler kun med forhjulsstyring men hvor man kan spærre trækket på baghjulene så den derved kan "dreje" skarpere end normalt...

    Og til sidst så må den gerne ligne en rigtig crawler ikke en jeep eller defender da det slet ikke er mig,min skal bare kunne komme frem alle steder.


  • #3   13. nov 2010 Venom Creeper kan du godt bruge, den kan det du vil og så kan man også låse det bagerste diff op så det ikke gøre modstand når du drejer, men så er et 3 kanals fjernstyring ikke nok mere.
    Men du behøver selvfølge ikke at benytte alle bilens funktioner selvom bilen så ikke er så effektiv mere.

    Ellers kan man købe en ”dig gearkasse” til AX-10´eren, men så er den også ved at komme op i pris.
    Så hvis du ikke går efter noget brugt bliver det nok ikke nemt at finde en bil der kan alt det du vil til under 5000kr smiley


  • #4   13. nov 2010 Jamen crawleren må skam gerne være brugt men den der " dig-gearkasse" til AX10´eren hvor finder jeg sådan en henne

    Smid gerne et link og hvis der er nogle der kigger med som kender nogen der har en af ovenstående crawlere til salg så sig endelig til

    Vh

    Kenneth J


Kommentér på:
Venom Creeper VS Axial Ax10

Annonce