732 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "lodning"
Lodning
Hey rcg Hvad sys i om min lodning (Det er bare 3 stykker ledning der er loddet sammen ) Billedet er måske ik det bedste men kan ik tage beddere med Iphone Grunden til jeg spørg er at jeg ska...
Hey rcg Hvad sys i om min lodning (Det er bare 3 stykker ledning der er loddet sammen ) Billedet er måske ik det bedste men kan ik tage beddere med Iphone Grunden til jeg spørg er at jeg ska...
Skrevet af: do you know what dk stands for "donkey kong " - 8. jul 2013
Lodning
Er der nogen steder der tilbyder lodning af stik på batterier osv. Jeg har nogle batterier hvor min lader brokker sig over forbindelsen.
Er der nogen steder der tilbyder lodning af stik på batterier osv. Jeg har nogle batterier hvor min lader brokker sig over forbindelsen.
Skrevet af: Thomas M - 6. aug 2012
Spar penge på din forsikring
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
En god loddekolbe koster ikke meget over 100,- kr og der er guides at finde på youtube til alle stik.
En god loddekolbe til de lidt kraftigere ledninger/stik bør være på min. 75 watt, mindre kan også gøre det, men man får bedre resultat med en kraftig loddekolbe.
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
lodning