{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Odense RC kører {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Jeg har overvejet at købe mig en RC bil i det nye år, men at ofre en 2-4000 kr på en bil som måske kommer til at stå stille efter et par måneder fordi det bare ikke er sjovt at køre mod sig selv i længden smiley

Lige pt. er jeg gået lidt fra det igen, da pengene ville være bedre brugt på lidt nyt til min pc.

Derfor spørger jeg, om der er nogen i Odense som køre lidt for sjovt/hygge et eller andet sted om sommeren?

Jeg leder ikke efter klub eller sådan noget, men tænker mere på om der er nogen der er friske til at mødes på en parkeringsplads et eller andet sted i Odense et par timer hvor man hygger sig lidt, Jeg har selv Ikeas plads eller rosengård centrets plads i tankerne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Odense RC kører
  • Cattle 5
    Cattle 5 Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 148
    #1   29. nov 2010 Jeg vil sige, at hvis du vil køre onroad, så er det altså 100 gange sjovere at køre på en dicideret bane fremfor meningsløs kørsel frem og tilbage på en parkeringsplads. Hold da op hvor bliver det hurtigt røvsygt for at sige det mildt. Du kan få et prøvemedlemskab i ORCM og så prøve en bane i stedet for. Selv om du ikke er på udkig efter en klub...

  • #2   29. nov 2010 Det er bare at komme ud i en klub med det samme. OMRC har nogle rimeligt fede baner, så der skulle være gode muligheder der.

  • #3   29. nov 2010 okay.. tak for det...

    Det kan godt være at jeg bare skal droppe det helt, har ikke råd til at være medlem i en klub eller betaler pr. gang man er ude...

    Jeg mangler bare noget at skrue i efter jeg solgte min scooter smiley
    Men må nok bare gå tilbage til at rode med min PC igen.


  • Cattle 5
    Cattle 5 Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 148
    #4   29. nov 2010 Hvis jeg stod i den situation, så havde jeg også hellere sparet pengene. Det er spild af penge, men det er så bare min mening.

  • #5   29. nov 2010 Jaw * : Jeg kan godt se hvad du mener og jeg må nok hellere lade fornuften frem for desperationen komme til ord, så jeg må undvære en rc bil og så bliver det nok bare en billig helikopter jeg kan tåge med i stuen smiley

    det ser også meget underholdne ud.

    Og så genoptager jeg min gamle passion PC op igen og får lavet lidt ved den.

    Mange tak for svaret...


  • #6   29. nov 2010 hey jeg ville da gerne køre med dig kim n ;D , der er en lille bitte onroad ban e her i birkeparken , som var lavet til cykler men pisse god til rc også smiley
    Vh


  • #7   29. nov 2010 okay, det ser da meget fornuftigt ud og forholdsvis tæt på...

    Men PT. er jeg ret overbevist om at jeg ikke får en... men vi må jo se...

    Hvis det er kan jeg da lige tilføje dig her inde og hvis jeg står og har en RC en dag, så kan vi da måske finde på noget..


  • #8   29. nov 2010 Kim N

    det bare cool smiley


  • #9   29. nov 2010 Snakker i om ORCM begge to eller en ukendt klub OMRC? smiley

  • #10   29. nov 2010 syntes da det var vær at prøve at kører på bane i fx. odense -rc. kører selv på bane i odense med 1:10 el og syntes stadig det er meget sjovere end fx en parkeringsplads el.

  • #11   29. nov 2010 niklas E
    det er korrekt men der er en fed onraod bane her i parken , og vil hellere bruge de få penge jeg har tilovers pr. måned til rc grej smiley


  • #12   30. nov 2010 niklas E : Jeg tror bestemt at du har ret og hele min iver består også i at jeg gerne ville have noget at rode med efter jeg fik solgt min scooter og så var dette bare en lækker løsning, men som du og flere siger, så bliver man hurtigt træt af køre på en parkeringsplads og det tror jeg gerne.

    Men som Sasan M siger så har de en lille bane ude i parken, som på luft foto ser udemærket ud, men jeg er stadig meget i tvivl og hæler mest til at købe en masse nyt til min PC i stedet og rode lidt med den igen.


  • #13   30. nov 2010 Kim N
    Hey kim hvis det er du er bange for at det bliver for dyrt kan du jo søge lidt ældre tamiya model eksempelvis, noget ta02 eller stadium thunder buggyer eller noget helt tredje det behøver overhodet ikke være dyrt prøv ebay der kan du nemt finde noget godt billgt smiley , jege har selv købt en rode kasse som er på vej med 2 rtr biler til 400 dkk smiley


  • #14   1. dec 2010 okay... jeg har godt nok fundet noget der ligger omkring de 1000 kr og det ville ikke være for meget hvis det var... Så jeg må da lige kigge lidt rundt...

    Det var da lidt billigt, og der skal da nok være noget der bruges i den kasse smiley

    tak for det..


Kommentér på:
Odense RC kører

Annonce