{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget skal man
  • #1   21. mar 2011 Det er sgu ret slemt med umodne børn herinde. Jeg har selv lavet et par fejl, men altså nogle gange overdriver folk sgu. For ikke at tale om hvor dumme visse er.

  • #2   21. mar 2011 Kan kun giver dig ret Kasper, man skulle lave en seriøs side ,forbudt for børn under 18 år, så kunne man da håbe på seriøse henvendelser samt beskeder....... Jeg dømmer ikke alle over en kam, men der er fandme mange som ikke burde have adgang hertil...

  • #3   21. mar 2011 Ved godt at man som 16 årig kan være mere moden end en på 18 år.

  • #4   21. mar 2011 Sådan er det jo. Der står godt nok at markedet er på eget ansvar, men sæt da en aldersgrænse på 18 år. Det ville da have stoppet mit idioti, og ville i fremtiden stoppe alle andres.

  • #5   21. mar 2011 Yeps, MatureRcgalleri.dk
    Det må vi sku få oprettet.
    Er træt af små 12 årige drenge, der er dybt godnat i opfattelse af rigtigt og forkert!


  • #6   21. mar 2011 Idioter kommer i alle aldre.

    Tolerance og respekt er voldsomt på retur, men det er nok ikke forkert at det er voksende blandt de lidt yngre.


  • #7   21. mar 2011 Kan kun give jer begge ret. Fjern retten for børn under 18 at skrive kommentare, skulle man næsten. Jeg kan sgu sagtens leve med at jeg ingen kommentare kan skrive. Tanken om at de andre idioter ikke gang er tilfredsstillende nok.

  • #8   21. mar 2011 Så det ville sige at os under 18 ikke må handle?
    jeg er 13 og fuldt ud seriøs?


  • #9   21. mar 2011 Mener bare at der er for mange useriøse dumme børn herinde. Specielt de fucking idioter der hele tiden prøver at bytte deres pis væk. Selv når det er en salgs annonce og ikke en bytte annonce. Og når der står sort på, hvad fanden baggrunde nu er, at personen ikke gider bytte.

  • #10   21. mar 2011 Man skulle da bare lave en slags spion man som kunne holde øje med alle her på side, da det er ikke kun er dem under 18. Jeg har da hørt om et par stykker over 18 som der snakker grimt til andre eller snyder andrer. Det er da synd for dem under 18 som ikke snakker grimt skal udelukkes fra siden?

  • #11   21. mar 2011 syntes ikke at man skal udelukke folk under 18 år. Der er nogen her inde der skulle sydes ud i rummet, og have lov til at bytte rundt med deres lort der ude. Jeg har fået beskeder af en her inde fra, som både kaldte min mor alt muglig, (selvom han ikke ved hvem det er) og jeg skulle også lige svines til. Det var sådan set kun fordi han kunne lide min summit, også spurgte han om jeg ville bytte, hvor jeg svarede at jeg har set at han skrev det til næsten alle og hans snart skulle indse at folk var træt af og blive spurgt 24 7 og man ville bytte med hans lort .... Jeg skrev os til admin, de frøs ham ned for de ting han havde kaldt mig, i hele 2 dage HURRA !!! hvad skulle det hjælpe. Han skulle have været frosset på livstid ... Men sådan er det ikke desværre.

    Man skulle lave et galleri hvor man skulle ringe til folk i stedet når det galte handel. Så kom alle de useriøse små børn ikke længere !!!!!!!!!

    Og ville også sige at det lige så meget er voksne der kommer med dårlige undskyldninger for ikke at købe afligevel!!!

    det var det jeg lige havde at sige:)

    Martin ?


  • #12   21. mar 2011 Netop lars ville jeg også mene bare fordi man er under 18 er man da ikke useriøs men så med dem under 18 snak med deres forældre bed om deres forældres nr. inden man begynder på noget med dem under 18...

  • #13   21. mar 2011 Tror problemet er at folk ikke lige forstår, at når der står ingen bytte. SÅ ER DET INGEN BYTTE.
    Uanset hvad i så har at bytte med, så skal det respekteres fuldt ud at man ikke vil bytte, så lad være med at kontakte personen om han vil ha et eller andet.

    Og folk der sætter deres biler ind, som allerede er til salg, tag lige og læs reglerne herinde inden i overhovedet opretter en bruger smiley

    Og karakter systemet burde afskaffes, for der er for mange folk der ikke fatter at bruge det. Jeg har ihvertfald afskaffet mit, da jeg er træt af børn der giver alle mine biler lav fordi jeg afviste til en bil der var ved at komme ind, og skrev at billederne og teksten var for ringe. Så skal man hænge på sådan nogle børn, JESUS Christ.

    Jeg handler kun med folk over 18, da jeg synes de er mere seriøse end små børn.

    Der er da nogle unge der er fornuftige nok, men der er også mange der er helt hen i vejret.


  • #14   21. mar 2011 Det igør er bare hver gang i møder en useriøs så blokere i ham

  • #16   21. mar 2011 brug filter funktionen. Så slipper du for alt for meget lort fra små knægte der ikke er seriøse.

  • #17   21. mar 2011 hvad så med de 30 årige der er useriøse?

    tror bare man lægger mere mærke til dem under 18 fx. fordi der er langt flere af dem og osse flere af dem der er online 27/7 iforhold til voksne


  • #18   21. mar 2011 Det er sgu lige så tit de gamle som er slemme.
    Hvis man ikke kan vise lidt overskud og medmenneskelighed over for andres småfejl., så er nan nok lidt for gammel til internettet.

    Mit internet er så smart at man kan trykke væk fra ting man ikke gider se på, sådan et smart internet bør nogle andre nok få sig, og hvis man har det og stadig ikke bare klikker væk, så er man nok selv den som ikke er helt smart selv.

    Mvh


  • #19   21. mar 2011 ^What he said..

  • #20   21. mar 2011 plus en til søren smiley

  • #21   22. mar 2011 Som sagt allerede er man selv herre over sine handlinger - aka. man bestemmer selv hvem man handler med og resten kan man ignorere.

    Hvis man virkelig er træt af det med at folk er useriøse må man jo opbygge sit eget lille regelsæt:

    Sørge for at have telefonnummer - evt. føre handlen via en voksen hvis sælger/køber er under 18.
    Blokere spammers - da det tit(!) er de samme
    - You name it smiley

    Forresten er folk 30+ lige så slemme som alle andre - men der er viiirkelig også nogle små børn, omkring 13-14 års alderen, der gør det svært for os andre smiley


  • #22   22. mar 2011 Synes det er synd der er nogle fjolser der vild leder folk i stedet for vejleder folk :o)
    Det er lidt som om dem der har mest tid ER de klogeste fordi de skriver i alle indlæg......
    Man skulle lave et forum der var seriøst så man kunne hjælpe andre med deres problemer


  • #23   22. mar 2011 drop det med at man skal være en bestemt alder, for at kunne bruge siden det er jo for dumt desuden vil folk jo bare lyve om sin alder alligevel. Man bestemmer jo selv hvem man handler med

  • #24   22. mar 2011 har selv opgivet og slettet nogen af mine mange annoncer - trods tydelig tekst der forklarer at prisen er fast, ingen bytte, indhold samt billeder af hvad der sælges bliver man til stadighed overdynget med tåbelige kommentarer - svares der spydigt igen ja så kommer der de her PM kommentarer som personerne har nemt ved at komme af med da nettet er dejligt anonymt.

  • #25   23. mar 2011 har du set det her link før?

    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_helpadmins.asp


Kommentér på:
Hvor meget skal man

Annonce