{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

mads t
mads t
Tilmeldt:
7. maj 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

HSP reservedele - Hjælp {{forumTopicSubject}}

hej allesammen
for at strate så er jeg helt ny inden for rc legetøj har for 14 dage side købt mig en brugt hsp tornado den har kørt okay indtil snor træket gik i udu. men styringen er ikke spicelt god den drejer ikke spicelt meget og derfor skilte jeg styringen ad og kan ud af at kugle tingen på den nederste arm ved forhjul er meget stram, det samme med et har af de stænger som går fra hjul til servo. regner med at det er derfor skal have bestilt nogle nogle nye dele men synes det er en smule svært at oversku hvor man skal bestille fra har været inde på happysale.dk men der er m idertidlig lukket, interware.dk er der ingen billeder så man kan se hvad man køber. b2bonlineshop er der 2 slags tornadoer en smart tech og pro. kan ikke hitte ud af det mere og vil meget gerne have min bil ud og køre igen. for det er jo en herlig hobby.

håber i kan hjælpe mvh Mads T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HSP reservedele - Hjælp
  • #1   12. maj 2011 Prøve iccom.dk for det er også en himoto bil

    Morten


  • mads t
    mads t Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   12. maj 2011 tak, du kan måske hjælpe igen smiley på min bil er der 2 forskellige størrelser styre pinde. dem som går fra hjul og til der hvor de samles og en videre derfra til servo. har kigget rundt og synes kun jeg kan finde en type. kan man bare bruge de samme eller?!

  • #3   12. maj 2011 Du kan bare hente din reservedelsliste hos Interware her: (link fjernet)
    Så har du billeder af delene ;0)


  • mads t
    mads t Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   12. maj 2011 tak nu har jeg da en liste at gå efter har kigget lidt på den og der er ingen sterring link. er så meget i tivil da der er 2 forskellige typer / størrelser af links på min bil. synes ikke jeg kan se nogen på parts list. ved ikke om det er mig som er for paranøja fordi det ville være pænt bittert at betale 5-600kr for dele også de ikke kan bruges.

    undskyld hvis jeg er en spade inde for rc. lærer hurtigt. skal nok ladevøre med at være en byrde smiley


  • #5   12. maj 2011 Hvis du er så meget i tvivl, så synes jeg du skulle prøve at sende en mail til forhandleren, evt med billed af delen du er i tvivl om. Så kan de da hjælpe dig.
    Altid stille et spørgsmål for meget end et for lidt, det er jo sådan man lærer ;0)


  • mads t
    mads t Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   12. maj 2011 tror jeg er ved at finde ud af det. hjalp en del med den liste. der er bare så mange dele smiley

Kommentér på:
HSP reservedele - Hjælp

Annonce