{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hjælp til min annonce! {{forumTopicSubject}}

Ja, det lyder måske lidt mærkeligt men jeg må ærligt indrømme jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke har fået solgt min E-revo vxl endnu.. Så jeg ville høre nogen af jeg garvede mennesker jeres 100% ærlige mening om, hvad jeg gør galdt? Den har været til salg i 3-4 måneder uden resultat. Jeg synes selv prisen står fornuftigt, men kan den alligevel virke for dyr? Der følger jo trods alt batterier og diverse ting med. Dog uden sender og modtager.. Nogen forslag??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til min annonce!
  • #1   2. jan 2012 sæt den ned til 1799 så ryger den

  • #2   2. jan 2012 Det publikum der vil have interesse i din rc vil typisk være en yngre målgruppe der vil have den RTR - herfor ville salgs chancerne være meget bedre med et billigt anlæg i.
    Prisen kunne her være 1999, som den er vil 16-1700 være mere attraktivt.


  • #3   2. jan 2012 Rune: Jaae.. Men er sgu lidt ked af at sådan en fin E-revo skal sælges til det samme som alle andre:(

    Synes bare stadig det er en smuule lidt i forhold til hvad der er i dele og gejl.. Ville det indbrigne mere hvis man solgte delene for sig?


  • #4   2. jan 2012 sælg de dele fra folk vil købe. køb et billigt 2,4GHz anlæg til den og sælg den så for 1400,-

    Hvorfor er der billede af DX3S når det ikke følger med? hvis det er til en merpris skulle du nok have skrevet det...


  • #5   2. jan 2012 Du kan bytte den med min Sniper.. Den kan du få RTR i bytte, så er den lettere at komme af med for dig bagefter smiley

    Jan kom egentlig med et fornuftigt bud, +1 til ham.


  • #6   2. jan 2012 Som jeg oplever din annonce, så kan jeg for det samme beløb få en ny Revo VXL, hvilket vil sige, at man skal være utroligt interesseret i de stumper du har købt til opgradering.....og som andre har skrevet - din er uden sender/modtager.

    Endvidere ser billederne af bilen ikke ud til at du har været ret omhyggelig med rengøring og vedligehold. Der sidder meget gammelt skidt og snavs, som sagtens ville kunne gøres bedre og mere salgsvenlig.

    Så rengøring, lavere pris og RTR - så får du den solgt hurtigt


  • #7   2. jan 2012 jammen det er mega nemt med salgs annoncer du har 2 mulighedder
    1/ sæt den højt i pris og vent det tid det tager
    2/ sæt den lavt og få den solgt hurtigt men til en midre pris


    ..... det er et toldmodigheds spil som køber er der masser at vælge i mellem og derfor kan prisen presses lidt.
    som sælger gør din bil flot og lækker tag evt de upgrads af du har de org. stumper du kan bytte ud med så sælge dem løst og tjen lidt ekstra på det.

    vælg om du vil havde den væk / solgt hurtigt eller om du er villig til at vente de uger / mrd. det kan tage før den rigtige kikker forbi eller til folk har fået penge tilbage i skat eller ferie penge udbetalt.
    det kan også hjælpe på folks købe lyst der er jo finas krise


  • #8   2. jan 2012 vis noget er til salg i 4 månder, så er det nok op tide med et pris fald

  • #9   3. jan 2012 Man får ikke ret meget for at opgradere ;-/
    sæt orig stumperne på igen og sælg dine stumper for sig selv.
    Jeg tror ikke på Runes pris, 1800,- er måske nok en rigtig rimelig pris,

    Men tror du skal adskillige 100,- længere ned før du kommer af med den i ren handel.





  • #10   3. jan 2012 Tror jeg gør det Jan s og Brian foreslår og bygger den om til den "kedelige" standart maskine.. Har desværre bare ikke noget anlæg udover spektrum jeg kan sælge med smiley

Kommentér på:
Hjælp til min annonce!

Annonce