{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

hvad kunne min fg være værd ved evt salg {{forumTopicSubject}}

hej rcg jeg har en en Fg monster pro beetle som jeg har overvejet og sælge men jeg ved ikkehelt hvad pris man kan forlange for den har desværre ikke nogle billeder af den pt men her er en masse info om den

motor:
zenoah 2 bolt 26cc med 28,5cc cylinderkit
reed indsugnings kit
skum luft filter med outwaers pose
samba tun potte og en Jetpro potte
stål gearing kan ikek huske antal tænder
alu diff
alu motor ophæng
Elcon træk aksler

motor skal justeres ind

styretøj og ophæng
Elcon øvere bærearme i bag
FG wheeliebar
upgrade bremse skive i stål
resten en er std plast med dobbelt dæmper hele vejen rundt

El:
Rhino digi4 styreservo
næsten ny graupner des 806 bb mg gas/brems servo
Team associated 2,4 ghz 3 kanals fjernbetjening
kill switch kørt over fjernbetjening
næsten nyt nimh batteri mener det er på 3200 mah

ellers er resten std. og kobling er osse næsten ny bilen er self brugt men køre ellers godt men som sagt trænger den til en justering, buret har været knækket en bagerst del på det er blevet limet sammen igen men kan self bare skiftes, karossen er godt brugt som er blevet lappet lidt sammen hist og her men den er bestemt brug bar som trænings karosse også er der nogle ekstra stumper med som filtre, bærearme, std udstødning orginalt indsugnings osv. hjul er self osse brugt for hjul er gode bag hjul er lavet om til knop dæk og er self slidt en smule

jeg har selv kørt på vpower med 3 % blandingden tid jeg har haft den og jeg har ca.kørt 1-1½ liter den tid jeg har haft den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kunne min fg være værd ved evt salg
  • #1   21. jan 2012 Den er vel ca. 50-60 procent af nyprisen værd smiley

  • #2   22. jan 2012 frank C: det er osse det det er self brugt jo og det bære det self osse præg af men der er osse ofret lidt på den så det skal da heller ikke bare gives væk af hvad jeg kan se af andre fg monster ligger til herinde har de en pris mellem 3 og 4000 og det var da nok osse et sted i det pris leje jeg havde tænkt på

  • #3   22. jan 2012 Jeg tror de dage er ovre hvor vi får en god pris for vores "godt brugte" biler.

    Tommy A. Har for nylig solgt denne beetle for 4500,-

    http://www.rcgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17440&page=1&showtype=1&pageelements=1

    Og så kan man jo selv begynde at regne ud hvad prisen for at få sin egen i den stand vil være....

    Denne købte jeg for 1000,- uden radio. Med træningskarosse Her på galleri.

    http://www.rcgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=17911

    Jeg beholder alle mine biler;-)

    //Brian


  • #4   22. jan 2012 det er købers marked lige nu ... evt. vent til senere - men forvent ganske lave priser stadig. tænk du kan få en ny bil køreklar til omkring 6.000 (ja så er der ikke opgraderet - men det er jo en del af "sporten" ... så det vil de fleste også gerne selv jo)

    Du kan tydeligt se de LS biler som er sat alt for dyre, de står bare hen (også selvom du ganske vidst har smidt rigtig mange penge i bilen)
    Du kan ikke få ret meget for det mere, som også nævnes 50% er måske et godt bud, ligemeget hvormeget guld du har sat på

    mvh
    Henrik


  • #5   22. jan 2012 det er osse det jeg har ikke rigtigt tiden til og køre med det har fået en bette der skal passes og ja så har jeg min 1:1 bil i garagen der osse skal laves og ud og køre samt hus og famile osv. skal jo osse passes men self jeg havde ikke i hovedet jeg vlle for ære det væk for så står den helt fint på hylden hvor den er nu men ja rcdet er ikke noget der giver et overskud jeg byttede mig til bilen for en tamiya 415 dengang og der skal skiftes kobling på den og der manglede noget el også er der jo lidt ting som træk aksler osv. der er gåettil hen afvejen hvorjeg så har valgt og købe opgraderings delene i stedetfor da jeg mente det bedre kunne svare sig på længere sigt og ja tunings delen det er jo kun sjoverenår det kan køre hurtiger så det kommer jo helt af sig selv

Kommentér på:
hvad kunne min fg være værd ved evt salg

Annonce