{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Laaaaang næse (snydt igen) 2 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal da love for ham jimmyH er en "voksen" mand som åbenbart ikke kan tåle og høre sandheden også kommer man på filter kommer bare med min ærlige megning da jeg syntes det snart er dagligt folk tuder over et køb de har lavet og den tid de nu bruger på og sidde og tude herinde kunne de jo have briugt på og tage ud og kigge på en bil og hyler de hvergang de køber noget brugt bil ja så kom ind i kampem og køb en ny hvis i forventer noget fejl frit

og er det lille brian på 14 år der sidder og vil sælge en bil hvor ærlig tror i lige han er med hans bil det kan være bilen er fejl fri i hans øjne men det er den ikek i andre så igen tag ud og kig på den vare i vil købe så ved i hvad i får også må man jo tage den der


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laaaaang næse (snydt igen) 2
  • #1   25. feb 2012 Det synes jeg er ret så latterlig, det du skriver. En del herinde, bl.a mig har ikke mulighed for at tage tværs over landet om det er pga penge, tid, transport, whatever - så regnes der med at sælgeren er ærlig.

    Men nej, der er en del som bevidst snyder.

    Ud fra dit indlæg tvivler jeg meget på at jeg ville købe noget fra dig medmindre jeg fik en 100% udførlig beskrivelse på hver eneste del og skruer på bilen du evt måtte sælge. Siden du forventer at folk må accepter at blive snydt når de ikke "gider" hente varen, så er din tid nok knap så meget værd og du vil have intet problem med sådan en beskrivelse, vel?


  • #2   25. feb 2012 Mark *Crouching Dust Bunny* C: så må du jo vælge og finde noget tættere på længere er den vel ikke og ja det er ikek alle der er ærlige det ved jeg men folk er osse tit rimlig naive syntes jeg og især ved den yngere alders gruppe der kan man altså ikek regne med varen er som de siger den er og derfor siger jeg så tag ud og se på den i stedetfor..

    at du ikek vil købe noget af mig er vel dit problem men nu er det jo ikek altid kun sælgeren der er porblemet der er da osse hørt eksempler på hvor køberen har valgt og tage røven på sælger ved internet handel bla var der den anden dag en der brokkede sig over han ikek havde fået hans vare og forlangte penge retur og sælger flyttede penge tilbage så viste det sig sælger altså havde modtaget varen alligvel så han scorede sig lige noget gratis udstyr og derfor har jeg det bedst med face 2 face handler men jeg har da osse handlet meget over nettet og der har da sjællendt været problemer og ja vil jeg spare lidt penge på noget og det ligger inde for rimlig hendens grænser så har jeg osse kørt efter stumperne også fået det til og passe sammen med hvis man alligevel skulle et elelr andet i den del af landet


  • #3   25. feb 2012 jimmy er der heller ingen der har sagt du skal gøre det er jo et frit land og det jeg mente var man lige så godt kunen kigge på varen med egne øjn istedetfor og stolre 100% på sælger for så bliver man tit skuffet da der er mange der snyder derude og self brugte dele ja de bliver jo slidt men self en bærearm der sidder forkert osv. har sælger self nok været bevist om ingen tvivl om det men som eksempel havde du nu taget ud for og se på varen så havde du jo opdaget den fejl og konfronteret sælger med det

  • #4   25. feb 2012 @chlump.

    Som jeg også postede i den anden tråd :

    Det bør ikke være nødvendig at bruge 1000,- på offentlig transport hvergang der skal handles privat.

    Det er 100% sælgers ansvar at give en grundig beskrivelse af den aktuelle stand, uanset pris niveau skal køber ikke regne med andet end det oplyste af sælger.

    Og den ærlige sælger oplyser alle de fejl og mangler han er bekendt med.

    Jeg går som udgangspunkt ud fra at hvis andet ikke er nævnt så sidder der original skruer over alt og alle gevind er intakte.

    Hvis en støddæmper er en anelse utæt, så hedder det ikke brugt i rimelig stand, men støddæmper trænger til renovering !!

    Man skræmmer nogle købere væk ved at være hudløs ærlig. Men ingen bøvl med vedkommende som køber, og det bør veje meget tungt.

    Jeg kan ikke selv regne ud hvor meget traxxas jeg kan få for 500 men det kan og skal sælger informere med om. I detaljer om nødvendig...


    // Brian


  • #5   25. feb 2012 har du købet den af driftking??

  • #6   25. feb 2012 brain: det skader jo heller ikke selv og undersøge noget inden feks spørge indtil hvad der er galt og igen så er man vel osse naiv hvis man regner med en brugt bil somkoster det halve er en ny står 100% intakt bilen er jo stadig brugt og der kan forkomme fejl men igen en face 2 face handel vil altid være den bedste løsning og de 100 kr du ville have brugt på trans port kunen du have brugt på en ny bil hvis den skulle være fejl fri for så skulle der jo ikke forkommet nogen form for slid eller noget på på bilen eller hvad det nu er inden du pakker den ud og min erfaring er med brugt der skal man for det meste ud og ofre lidt på for og få det til og køre som det nu skal

  • #7   25. feb 2012 jimmy : jeg mener ikek det er din skyld men at man feks selv kunne have gjort lidt frem for og stolle 100% på sælger for så sker det desværre i mange tilfælde man bliver skuffet som du nok selv har erfaret da du åbnede din pakke og self vil man prøve og løse dem men tit og ofte syntes jeg folk begynder og gå helt i spåner og det ender faktisk med man kommer op og skændtes i stedetfor og så komemr man ikke længere der fra og det er osse tit set at man intet høre fra sælger af og han ikke er til og komme i kontakt med også plejer det self og være et tegn på at han har vidst der har været noget galt

  • #8   25. feb 2012 I min verden så er noget brugt i perfekt stand. 100% fejlfri.
    Og eneste adskillelse fra en sprit ny er ridser og små skrammer.



  • #9   25. feb 2012 fandt ud af det var ham! jeg er også blivet snydt af ham købet en rustler og esc box så sådan ud.
    http://www.rcgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17101


  • #10   25. feb 2012 nej jeg har ikke læst beskrivelse i album kiggede kun billederne igennem men surt det er det da helt sikkert men det er åenbart ikek første gang der er problemer med sælger kan jeg se i må se om i kan finde ud af det hvis man kan kontakte ham

  • #11   25. feb 2012 Man burde kunne stole på hinanden - punktum!
    Men det kan man bare ikke, så jeg køber kun privat hvis jeg selv kan hente.... ganske simpelt fordi jeg ville springe i luften og muligvis gøre noget irriationelt og ulovligt hvis jeg blev b¤//3t i *øven af et eller andet ynkeligt pjok...
    Ellers sælger jeg hellere lidt flere flasker og køber nyt. smiley


  • #12   25. feb 2012 Hvad med lige at sætte et par kommaer og punktummer Mr. Chlump.



  • #13   26. feb 2012 alexsander:irretere det dig at de ikke er der? du er måske stav kontrol her på siden?


  • #14   26. feb 2012 Sagen her er klokkeklar, der står den er som ny, altså ingen diskussion omkring varens beskaffenhed.
    Og som Jimmy røg hr klump også på min filterliste, for med en holdning omkring at det er Jimmys problem, vil jeg sikre mod ved et uheld at handle med dig.

    Til gengæld undre det mig jeg er på filter hos Jimmy, men der er sikkert en grund til dette ?!?!


  • #15   26. feb 2012 mr.bo k: jeg er skam ikke på jimmys filterliste mere men du kunne dalige komme på min.... men nu var mit agument ikke ment som man bare skal finde sig i og få en defekt bil om er lovet som ny det er self klart mit agument var med brugte ting at man hellere skulle tage ud og kigge på varen i stedetfor og købe over nettet og som nævnt så er det åbenbart ikke første gang der er problemer med denne sælger...

    men det er heldigvis et frit land så om du vil handle med mig eller ej det er heldigvis din egen hovede pine men du kan da tage en snak med dem der har lavet handler med mig om de ikke har været tilfreds med købet og varen ikek har været som lovet og jeg har det bedst med face 2 face handler du er sikekr på og få dine penge samt du er sikker på din vare og du ser varens stand

    du køber jo heller ikke en 1:1 bil uden og have set og prøvet den først om den så er ny eller brugt


  • #16   26. feb 2012 Har også haft rigtig meget bøvl med ham drift-king! Hold jer væk fra ham!!!!!!!

  • #17   26. feb 2012 Hej gutter,
    Det er jo en klassisk problemstilling - tillade mig at komme med et par erfaringer efter et relativt langt liv som "købmand".
    Når vi nu her på sitet ikke kan få den ranking som er blevet efterspurgt så mange gange, må køber bruge sin sunde fornuft og sit kontaktnet når han vil handle med een, han ikke kender.
    Ellers så lad være.
    Jeg synes det er ærgeligt at mange herinde bruger så megen tid og energi på at diskuttere frem og tilbage - det vil næsten altid være påstand mod påstand.
    Derfor KAN det også være rigtig "farligt" at hænge en sælger ud, fordi køber føler sig snydt af den ene eller den anden grund.
    Denne her tråd viser det jo med al ønskelig tydelighed, at vi alle har forskellig opfattelse af tingene. Noget som een person anser for at være "næsten nyt" kan en anden person anse som værende "nærmest kassabelt".
    Jeg har da selv oplevet det flere gange - og sådan er det bare.
    1. Hvis der er en ting som du absolut MÅ eje, men ikke selv kan komme og checke ud, så få een du kender til at checke tingene, eller bed sælgeren om nogle flere, mere detaljerede fotos / video. Hvis han ikke vil det, kan du jo så være 99 % sikker på at tingene ikke er som beskrevet.
    2. Som udgangspunkt har du jo ingen ret til at annulere en handel af den brugt ting, med en privat sælger. MEN man kan jo altid spørge: "Hey - hvad nu hvis dimsen ikke duer, eller ikke passer - vil du så tage den retur " ?. Har sælger først bekræftet dette på en mail, er det jo fint.
    3. Hvis du selv ikke har den store handelserfaring - eller måske alder til at handle med fremmede sælgere, så få din storebror ( eller søster ), eller din far / mor til at kontakte sælger. Hvis jeg selv sælger noget til en gut som er sådan under de 15 - beder jeg altid om at han får sin far eller mor til at ringe til mig først. Så "hænger" jeg jo også selv lidt mere på den, hvis nu poden ikke er tilfreds med det han har købt af mig - for så er far eller mor involveret.
    4. Jeg har selv været selvstændig i MANGE år, og mine kunder har ( næsten ) altid ret. Hvad jeg mener er - hvis kunden er utilfreds - så tager du varen retur, eller udbetaler en for kunden tilfredsstillende kompensation / rabat, Punktum. Hvis du også vil være her i verden i morgen, og stadig vil handle med folk, er det ligemeget om det er handel mellem RC tosser som os, eller det er komercielle kunder til dine "rigtige" varer - ja så søger du ALTID for at kunden altid føler han eller hun har fået en optimal oplevele / handel med dig. Og så er den ikke længere.
    5. Snyd og bedrag kan man aldrig gardere sig imod - men jeg synes at bliver længere imellem, for de sådan rigtige Hardcore svindlere, får sværere og sværere ved at gemme sig - for vi snakker jo sammen i mange forskellige fora nu om dage.
    6. Men som sagt: Tænk dig nu godt om, inden du hænger nogen ud her i dette forum. Og til Admin her på sitet: overvej nu endnu engang, om vi ikke kan få en ranking i Marked - a la Ebay - så - specielt vore yngre brugere, ligesom har noget at læne sig op at, når de nu for enhver pris vil købe den TraxxasRevoCenMatrixXrayRTRnæsten som ny til kr. 199,-
    Med RC hilsen
    Niels Nitromekanikeren Vangsøe


Kommentér på:
Laaaaang næse (snydt igen) 2

Annonce