{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.455 visninger | Oprettet:

Sanwa MT4 error 3 {{forumTopicSubject}}

hej derude,

Var idag ud og trille lidt med bilen... Da jeg havde kørt en halv times tid, slukkede jeg min Sanwa MT-4 hvorefter jeg tændte den igen få sekunder efter. Da jeg tændte den igen, reagerede bilen dog ikke, og jeg så at der bare stod "error 3" midt på skærmen.

Er der andre derude med den fjernstyring der har prøvet det samme?? Kan ikke lige se hvad fejlen er, der er masser af strøm på batteriet (Kører med Li-Fe batteri) så det er ikke der den er gal.
Har søgt en masse rundt på nettet og kigget i manualen, men forgæves.

Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig.

Mvh. Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sanwa MT4 error 3
  • #1   20. maj 2012 Hmm det lyder som om du ska ha fat i de tunge drenge hos Sanwa
    Som du selv er inde på er der intet omkring error 3 i manualen det tyder på noget er helt galt.

    Har du evt prøvet at koble sender batteriet fra i nogle minutter og koble det til igen og se om den stadig melder error?

    Jeg går ud fra det er denne her manual du også har kigget i
    (link fjernet)



  • #2   20. maj 2012 Jo, det er den manual jeg har kigget i.

    Men sjovt nok, så har jeg faktisk fået det til at virke igen...

    Der er en knap på senderen der hedder Back/Cancel. Prøvede at holde den inde mens jeg tændte for den, så tændte den pludselig! smiley
    Den var så inde i den menu, hvor man kan vælge hvilken hukommelse man vil vælge (Hvilken bil man vil køre med).

    Nu tænder den fint hver gang.

    Havde prøvet det med batteriet, det gjorde ingen forskel.


  • #3   20. maj 2012 Okay super du fik liv i den igen smiley

Kommentér på:
Sanwa MT4 error 3

Annonce