{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børsteløs motor
  • #1   22. jul 2005 du skal ihvertfald behærske dig med gas fingeren, for BL (bruss-less=børste-løs) er MEGET kraftigere. fordelene vil være, bl.a at der ikke er nogen form for vedligeholdelse (!) dvs. at du itet skla gøre ved den, såsom at skifte kul eller noget. ulemberne er nok at BL kit er "NUMSE" dyre!!

  • #2   22. jul 2005 du er da helt galt på den. jeg tro at proffer gerne ville køre med BL for det ville gøre deres liv meget lettere. men det er IKKE TILLADT at køre med BL, i stortset alle løbstyper. og nej, BL er da fint til onroad. mange træner onroad med BL. det er meget lettere uden vedligeholdese

  • #3   22. jul 2005 Lasse > Hvad mener du med at behærske gasfingeren. Den kan da vel klare fuld skrue, men måske kun i kortere perioder af gangen?

  • #4   22. jul 2005 Tjaaa.... Med en Mini-t lægger den sig jo bare på ryggen.. Det er nok det han mener, men tror næppe en båd går bagover smiley

  • #5   23. jul 2005 fordelen, er at en børsteløs motor, er meget mere effektiv. Da den ikke mister power i kullene, som der jo sidder på de fleste modified motorer. Og på den måde, så skal de ikke drejes af, så den skal ikke vedligeholdes
    Og så trækker en børsteløs også over hele omdrejningsområdet med en større kraft.

    ulempen, er klart prisen, og så er de ret hårde overfor batterierne, hvis det ikke helt er kvalitets batterier du har i din RC.
    jeg har da hørt om indtil flere som har brændt batterierne af fordi motoren suger strømmen så hurtigt


  • #6   23. jul 2005 hehe... plus de tager enormt mange omdr.. ! og har en ondskabsfuldt moment.. så pas på dine tandhjul og diff... for det er en killer.. noget hen at en puch maxi med en 1100ccm motor på.. men prisen for motor og anlæg ligger vel ca på en 3000 kr. ja av det gjorde lidt ondt ik... !

  • #7   23. jul 2005 NIX!

    For nu har jeg købt en båd med børsteløs motor, regulator, og alt det andet skrammel, dog excl. sender og modtager til 300 Euro via e-bay!!

    Fårk, det bliver godt!!


  • #8   12. aug 2007 lytter lige med her

Kommentér på:
Børsteløs motor

Annonce