{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

told/skat efter RMA hos RCmart {{forumTopicSubject}}

jeg har købt en Sakura-Zero S 1:10 hos RCmart,men der mangle en del stumper i kassen,
jeg spurgt om de ville skaffe de stumper der mangle,nu kan jeg så se,at 3rasing/RCmart har valdt at sende mig en helt ny bil,
Super.
jeg har talt med told og skat,de vil havde at jeg skal betale for bilen,selv om det er en rma,hvor de har fået ders penge en gang,nu vil de havde dem en gang til,så kan jeg søg om at få dem tilbage,godt nok en masse eks arbejde de laver ud af igen ting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  told/skat efter RMA hos RCmart
  • #1   6. jul 2012 egentligt ikke, havde du sendt bilen retur, og så fået en ny, så var det en anden side af sagen. Men nu hvor du beholder den første, omend den er mangelfuld, så har du jo i realiteten også fået dobbelt vare igennem tolden (går ikke ud fra det er nødvendigt at hænge sig i procentsatser udfra hvor meget der mangler på den ene)
    Men hvis RCmart vedligger en RMA beskrivelse i pakken, så tar told og skvat normalt ikke penge for pakken (har de endnu ikke gjort ved mine RMA sager)

    At du kan søge om at få penge tilbage, er ikke ensbetydende med du får det, men man kan jo håbe smiley


  • #2   6. jul 2012 RCmart kan søge om tilbagebetaling af moms, og så give dig de penge, hvis de gider.

    Men tror ikke du får toldpenge og gebyr.


  • #3   6. jul 2012 jeg havde spurgt efter de stumper der mangle,og ikke en ny bil,den første,bliver jo ikke til andet et par dyre stumper.ikke fordi jeg vil hænge RCmart ud,for de giver en god service.
    er mere træt af at det man skal igemmen hos told.
    men det kan til tider være prisen på at ville spare.

    men jeg må se tiden an.


  • #4   6. jul 2012 De er tvunget at oplyse pris på pakken. Også selv om det er en RMA sag.
    Ellers kan de jo sende en helvedes masse RMA sager, og derved undgå tolden smiley

    Danmark er også tvunget til at angive pris på pakken, når den skal sendes ud af landet.




Kommentér på:
told/skat efter RMA hos RCmart

Annonce