{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.267 visninger | Oprettet:

Jan R
Jan R
Tilmeldt:
9. jul 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Losi 8ight eller RB E ONE – Hvad er bedst? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Hvilken af disse biler kører bedst, solidest, og er nemmest at få reservedele til? Er der nogen der har erfaring med dette?

Mvh. Jan

RB E ONE #0230003 RB E One RTR Ready to race.

http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=presentation/RB/RBEONE/RBEONE_presentation_INT

LOSA0806 1/8th 8IGHT-E 2.0 Race Roller?

http://www.horizonhobby.co.uk/autoonline/j29_tlr/j29_kits/j29_losa0806_8ight_e_2/j29_8ight_e_2.html

Fordele og ulemper?

Mvh. Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Losi 8ight eller RB E ONE – Hvad er bedst?
  • #1   9. jul 2012 Losi 2.0e er et rigtigt godt bud, har selv en og det kan tælles på en hånd det der er gået i stykker på 1 1/2 år og den bliver. Rigt hårdt en gang eller 2 om ugen. Rb racerne ser skrøbelig ud sammenlignet og det er :ingen i sos klubben der kører med den af hvad jeg ved

  • #2   9. jul 2012 Som jeg skrev i din anden tråd:

    RB E One er en fremragende bil, som er overraskende holdbar af en bil der er mere eller mindre RTR til en god, lav pris. Jeg kører selv på bane med sådan en, og efter at have været væk fra offroad i et par sæsoner, har bilen fået en del tæsk indtil jeg kom ind i rytmen igen. Den har overraskende nok holdt til det, og har endnu ikke ødelagt noget overhovedet. Det eneste der er skiftet er servoen (som ikke er nødvendig at skifte - der sidder en ganske god Savox servo i fra standard) og dæk. Det eneste der skal bruges for at den er køreklar, er batterier.

    ----------

    RB er en forholdsvis ny bil, hvilket kan være grunden til at der ikke er så mange der kører med den. Losi'en har været på markedet længe, og derfor er der selvfølgelig flere der kører med den. RB'en har dog allerede haft sin indtog i GRCC (Greve) hvor vi minimum er 4 der kører med RB E One, og derudover minimum 3 der kører med nitro-udgaven.

    Derudover så har Tim fra TCHobby en masse reservedele på lager til RB bilen, men han kan også skaffe dele til Losi'en. Et suverænt sted at handle, hvor man altid får en god betjening.

    Losi'en er også en fin bil, og alt i alt vil jeg sige det kommer an på hvor du skal køre henne. Hvis du skal køre på bane, vil jeg anbefale at tage ned i den klub du vil køre i, og høre hvad folk kører med. På den måde vil du nemmere kunne få tips og tricks til din bil, samt låne reservedele hvis du ødelægger noget.


  • Jan R
    Jan R Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #3   9. jul 2012 Ok, Tak for rådgivning smiley

  • #4   9. jul 2012 Jeg har en RB One Nitro racer og køre i GRCC

    Og jeg må sige at den er jeg glad for, jeg undrede mig lidt over da der pludseligt kom en RBe One, men lækker ser den ud, Min RB har skulle bruge nogle reserve dele, som Niklas H siger nemt kan købes i TChobby eller Rcmodels, Dog er det ikke kvalitets fejl men køre fejl som er skyld i det. hvis jeg skulle ud og have fat i en el buggy ville jeg personligt vælge RBe One.


  • #5   9. jul 2012 Jeg er super glad for at have købt Losi bilen.
    Bilen køre super godt, og den holder virkelig til mange tæsk.
    Min El bil er 1½år gammel nu, og der bliver kørt rigtig meget med den.
    Men alligevel har den kun kostet 2-300kr i stumper der er slidt op.
    Og det er det super gode fed Losi bilen, at den bare køre og køre, og man slipper for at skulle bruge tid og penge på reservedele i tide og utide.

    Hvis du kommer til Bjæverskov en dag ( www.sosrc.dk ) så er du meget velkommen til at prøve en Losi el bil - Du vil helt sikkert ikke blive skuffet.


  • Jan R
    Jan R Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #6   9. jul 2012 Tak jeres ord smiley
    Mht Losi
    Har du købt en færdig en med strøm eller som et kit + motor m.m. etc?


  • #7   9. jul 2012 Min el bil, der har jeg købt bilen som kit og så monteret et el kit i.
    Men Losi er gode til at samle bilerne på fabriken, så man behøver ikke og være bange for at de rasler fra hinanden smiley

    Evt. tag op og besøg Holte Modelhobby, som nok er den største forhandler af Losi her hjemme.
    Og ellers er du velkommen ude i Modelbilklubben SOS - bjæverskov - www.sosrc.dk
    Så kan du få lov til at se og prøve Losi bilen på banen smiley


  • #8   10. jul 2012 Eller komme og prøve greve rc, lækker offroad bane siger jeg bare

Kommentér på:
Losi 8ight eller RB E ONE – Hvad er bedst?

Annonce