{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Lasse O
Lasse O
Tilmeldt:
7. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvad ville du købe? {{forumTopicSubject}}

Hej RcG
Jeg har igen fået lidt lysten og interessen i rc biler efter en del år uden en, men er blevet lidt rusten på det område da det er ~15 år siden jeg sidst havde 3-4 stykker. Jeg må nok indrømme jeg ikke har en skid forstand på det mere, og der er kommet meget nyt til siden dengang.

Problemet er lidt at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil have eller hvad der passer til mine behov : ( Nå jeg sidder og kigger de forskellige sites igennem bliver jeg bare mere og mere forvirret, så jeg håber lidt jeg kunne finde lidt hjælp herinde.

-Den prima køre i skovbund, mark og sand.
-Den skal kunne holde til lidt, for jeg er for og være ærlig, ikke gode ved mine ting, de skal bruges og kan de ikke holde... så må der nye til.
-Har ingen krav til 2wd eller 4wd
-Den må koste ca 4000kr +- betyder ikke så meget...
-Den må gerne være brugt.
-Den må gerne kunne flytte sig (min ~70KMt).
-Der må gerne være mulighed for og skrue den ned i fart da jeg har en nabo dreng der sikkert syntes det kunne være meget sjovt det her.
-Den skal kunne mere end min haglbøsse.. nemmelig ramme ræven i røven 75 meter væk fra min havedør, når den er ved og grave sig ind til mine høns... er sku blevet for skadet til selv og løbe ud over plænen...

Hvis der er andre ting i vil vide så endelig spørg løs...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du købe?
Kommentér på:
Hvad ville du købe?

Annonce