{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

hvad der ER sket for Morfars! {{forumTopicSubject}}

Hej, kan se der er en vis undren omkring udvalg osv. ved morfars.
Jeg kan meddele at der er startet en ny afdeling af morfars i Odense V.
Denne butik er med ny ejer, og butikken er større. I forbindelse med butikken er der en offroad-bane som snart åbner igen.
Ejeren (Kim) ønsker at udvikle butikken med bredt udvalg af reservedele og en lækker service.
Hvis vi ønsker noget på lager bliver det købt hjem, i det omfang at folk også køber noget af det de bestiller, og hver gang noget er bestilt hjem, vil samme del blive "lagt på lager".
Sammenhængende med den nye butik er der også værksted hvor mange af reperationerne vil blive foretaget.
Dette indlæg er bare for at oplyse om at der bliver gjort tiltag for at vi skal få en bedre "oplevelse".
mvh. Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad der ER sket for Morfars!
  • #1   26. sep 2012 Dejligt initiv

  • #2   26. sep 2012 smiley

  • #3   26. sep 2012 Også min kalre opfattelse.

    Det er ikke nedgangstider for Morfars.
    Tværtimod


  • #4   26. sep 2012 Oplevelsen man får ved at stå inde ibutikken er KLART en anden når man ser hvor meget de intereserer sig for kunderne og snakken der går og ting der blvier vist frem og forklaret osv.

    Måske "after service" er noget andet...


  • #5   26. sep 2012 jeg er aldrig blevet dårligt behandlet i morfars..
    men jeg behøver heller ikke blive betjent af en 25årig top smart gut..

    jeg er top tilfreds


  • #6   26. sep 2012 Det er ærgeligt samme ikke er sket i Herlev. Kunne på ingen måde komme igennem til dem i Lørdags, mødte op og stod 20 Min i kø og fik så også min varer, men håber den i Odense funker bedre, fordi man tjener for mange penge når kunderne ikke kan komme igennem via tlf og vente så lang tid. Hvis jeg boede i odense ville jeg støtte jer i stedet!

  • #7   26. sep 2012 Benjamin, du siger det jo selv..
    Selvfølgelig er der ikke nogen til at tage telefonen, når folk står og venter 20 minutter i butikken smiley


  • #8   26. sep 2012 Og hvad er det nu lige der bliver sagt i telefonen når man ringer til dem... Nå ja det er noget med at der nogen gange er så travlt i butikken om lørdagen at der slet ikke er tid til at svare telefonen Jow Jow smiley så det kommer som den store overraskelse smiley

  • #9   27. sep 2012 Det er rigtigt man bliver "advaret" når man ringer. Men betyder det så bare at så er det 100% acceptabelt bare så længe man siger det på forhånd, så kan man sagtens tillade sig at lave den ringere service på forhånd så længe man har sagt det i telefon? Jeg valgte også bare at køre derop og købe det jeg skulle bruge, den stod på lager på nettet men ville være sikker på de rent faktisk havde den i butikken i Herlev, og det havde de så også så ingen problem der, men var blevet lidt knotten hvis jeg nu var kommet derop også den ikke var der alligevel og man så havde siddet derhjemme og ringet løs for at komme igennem, men det jo også kun ærgerligt for dem den dag jeg havde ringet for at høre om de havde en HPI Baja på lager til en 7-8000 kr penge også de havde "for travlt" til at tage telefonen og man valgte at ringe til Holte-Modelhobby som så kunne finde ud at tage sin telefon og kørte derop og købte den, bare et eksempel på en ting som kunne ske hvor man ville miste omsætning, men det jo self lige meget når de har så travlt. Min storebror ejer flere større virksomheder og et af de slogans han bruger til et af hans firmaer er. Hvis du er for stor til at gøre noget småt, er du for lille til at gøre noget stort, og jeg syntes faktisk hvis man driver forretning er det er et god ting at holde sig efter og tænke over. smiley

  • #10   27. sep 2012 benjamin>> 2 ting:
    1. alt som er på lager på netshoppen ligger også i herlev, da det er den fysiske adresse for netshoppen.
    2. Der er ikke mange butikker som har råd til at have en eller to mand ansat "for meget" alle de dage hvor der ikke er travlt. og har man SÅ travlt at man ikke kan vente 20 min. så skulle man være kommet noget før!! smiley


  • #11   27. sep 2012 Henrik h - 1. Da Morfars har flere afdelinger vidste jeg ikke at lageret luge skulle ligge i Herlev, da det ikke sådanne lige fremgår på hjemmesiden da der under varen kun står på lager, det kunne jo lige passe man kommer derop og de siger at nej det er kun på lager på hovedlageeet i feks Århus. Så havde man stået der med lang næse smiley

    2. Jeg godt klar over hvor svingende kunder kommer ind i butikker generelt, og også via telefon, og man ikke kan have flere ansat til kun at tage telefoner. Men der er lavet mange smarte løsninger med at sætte kunder i kø i stedet for som det er tilfældet at ligge røret på. Andre hobbybutikker kan tage røret og sige lige et øjeblik osv. Der er mange løsninger på bedre kundeservice hvis man tænker tingene lidt igennem. Men som sagt tideligere var det jo ikke noget der pissede mig af tideligere da jeg ringede, men lettere irratabel over der bare bliver lagt på i stedet for en oplysning at man måske kun var nummer 2 eller 1 i køen. Men det skal suges jeg ikke har så meget forstand på telefonsystemer så om der er en grund til røret bare skal ligges på efter 30 sek kan da være der er en grund til. smiley


  • #12   27. sep 2012 Det var såmænd bare for at du eller andre ikke skulle være bange for at gå forgæves i Herlev. Og nej det kunne du selvfælgelig ikke vide. smiley
    Det med telefonerne, tror bare at systemet virker sådan hvis ingen svarer. Måske derfor at advarslen om travlhed kommer når man ringer.


  • #13   27. sep 2012 Kom lige i tanke at nogle butikker gør brug af et CallCenter som kun tager imod opkald når butikken har travlt. De kunne måske besvare sinple spørgsmål som priser og lagerstatus og det vigtigste af alt, bestillinger af varer smiley de sender mails tilbage om spørgsmål fra kunder man så kan ringe tilbage til når man så har mere tid måske midt på dagen osv. Sådanne et firma ligger der faktisk i Herlev som hedder Responsum, der har min hustru arbejdet og de er meget prof til deres job. Men om Morfars er sådanne en butik man kan det med ved jeg så ikke, men bare igen, det var en mulighed..! Det skal siges et CallCenter tager telefonen og præsentere sig som Morfars feks, så kunderne ved ikke de snakker med et CallCenter, det jo meget smart, men det kan man self selv vælge hvad de skal sige.

  • #14   27. sep 2012 Jeg kørte forgæves i herlev da jeg skulle bruge nogle foreste bærarme til min Stampede.
    Men de havde så nogle opgrade arme i stedet jeg købte, som jeg nok alligevel havde købt hvis jeg havde set dem smiley

    Men når det komemr til Lipo Batterier på 11.1 Volt, så halter deres lager gevaldigt med mindre man kan nøjes med noget 2000 mAh haløj, og hvem gider det tænker jeg.
    Men LiPo i 7.4 så er der hyg på lager, men igen, køre man LiPo så synes jeg ligeså godt man kan smide 11.1 Volterne i og så bare lære at styre sin enhed, hvis man synes den er for vold med disse.
    Ellers kunne man lige så godt have en on/off knap til gassen hvis det er grundlaget for kun at gå med 7.4 V smiley


  • #15   30. sep 2012 skønt der lyttes.

    Jeg handler dog i Herlev, men så kan Odense brugere da glæde sig smiley


  • #16   24. jan 2013 Det er ikke en Morfars butik.

  • #17   24. jan 2013 Er morfars i Odense ikke en morfars???

  • #18   25. jan 2013 øh jo...

  • #19   29. jan 2013 Butikken i Søndersø med en buggy bane er RC Kongen

  • #20   29. jan 2013 Morfars.dk Hobbybutik - ODENSE
    Korsebjergvej 30
    5491 Blommenslyst




  • #21   29. jan 2013 rune K>> ja det er en morfars butik!! smiley

  • #22   29. jan 2013 Godt så, men der er også en RC Kongen butik som har en buggy bane i Søndersø.

  • #23   29. jan 2013 Det er en morbror's istedet den med petanque banen?

  • #24   29. jan 2013 brian L>> sikkert, men hvad har det med tråden at gøre??

  • #25   29. jan 2013 jan>> tja... smiley


  • #26   30. jan 2013 Jamen jeg troede det var den du mente, vidste ikke morfars havde en buggy bane. Men du må meget undskylde at jeg tog fejl, det må sgu være rart at være så perfekt.

Kommentér på:
hvad der ER sket for Morfars!

Annonce