{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.525 visninger | Oprettet:

Christian  K
Christian K
Tilmeldt:
27. mar 2012
RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 37

Traxxas Slash 4X4 ultimate {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen..
jeg tænker på at købe denne bil; http://viewitem.eim.ebay.dk/TRAXXAS-SLASH-BRUSHLESS-ULTIMATE-4x4-TUNING-VERSION-RTR/170514193121/item

Er der nogle af jer der har erfaring med den, eller ved noget i syntes jeg skal vide før jeg køber den?
evt, nogle cons/pros, ting der går i stykker osv.

Håber i vil hjælpe mig (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas Slash 4X4 ultimate
  • #1   1. feb 2013 Go for it... Jeg har tæsket min totalt med flyvehop på et par meter... kørte i regn, sne og græs, sand og sten og den er sgu ligeglad og jeg har endnu ikke haft nogle reparetioner på den endnu.. smiley Super fed og sjov bil...

  • #2   1. feb 2013 stop stop stop vi har haft mange af de slash ! ! ! og den her bil er en helt anden klasse http://holte-modelhobby.dk/product_info.php?products_id=25133 og den er de 400kr mere værd; ) vi har 3 og de kører bare og holder 1000 gange bedre end en slash den eneste fordel slash har er at den er vandtæt men så det vist osse det.....her kan du høre lidt om den http://www.youtube.com/watch?v=GTSlVOSDYv4

    profilbillede
  • #3   1. feb 2013 http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/97376-truck_t_rce_slash4x4
    du kan også købe min ombyggede, der mangler du så godt nok sender/modtager batteri og lader, men den er i en klasse for sig!


  • #4   1. feb 2013 er den vandtæt i 'stock' form også? (:
    hvilket batteri og lader anbefaler i, man bruger?


  • #5   1. feb 2013 ja traxxas slash er vandtæt, batteri bør være 2 eller 3s lipo afhængig af hvor stærkt du vil køre.

  • #6   1. feb 2013 En Slash som den her kører altså ikke ret godt ud af kassen - den kører nærmest som en pakke pølser.
    Efter selv at have kørt en del med min er det absolut ikke noget jeg vil anbefale.
    Dens tyngde punkt er helt i hegnet.

    Har ikke prøver Losi som der linkes til, men bare opbygningen gør at den ligner noget der kører væsentligt bedre ud af kassen.


  • #7   1. feb 2013 der er kommet en 4x4 slash med LCG (chassi fra deres Rally) som skulle være neget bedre at køre med.

    jang fra urc på youtube er da pjattet med den nye lcg slash


  • #8   1. feb 2013 Losien er bygget på en buggy bund derfor er holdbarheden derefter og traxxas er legetøj det ved os der her været det hele igennem fra legetøjs kæden smiley og losi er biler bygget med henblik på banebrug og har styreegenskaber derefter en traxxas slash drejer som en pølsevogn og på 3s batterier siger det hele sig selv !plastik trækaksler plastik spurhjul ja kunne blive ved lejet i center drivlinen ryger tit hjul lejer lavet af hø og det de samme i motoren griner og hvem har haft mere end en slash uden og ha en esc der er brændt af og en motor der har smidt magneterne ;( og ud over det kommer losien os men en spektrum sender..... Ved ikke hvorfor alle har et godt syn på dem for de holder ikke hvis det bliver brugt desværre... Bare et godt råd herfra min søn har tit stået med en bil der ikke virkede og det ikke sket med losien

  • #9   1. feb 2013 ja men enig det er plast men lp de holder fint nok
    og de er ikke så slemme som i gør dem til
    men igen nogle kan li det ene og nogle det andet
    syntes det er en ok en og må tilstå at din kære losi også hade givet op en gang i mellem som vi har kørt dem


  • #10   1. feb 2013 er ked af og at sige det michael men du tar fejl men vi kan da køre om bilerne hvis du holder på din slash så den da ikke længere ; ) men se fx christian her på den video bare et ex http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/18057-bashing_for_sataaan_da
    jeg syntes det et ok ex på losien kan tåle og blive brugt..og på en bane har slashen slet slet ikke noget og skulle ha sagt overhovedet.... losi er flere klasser over sig hvad du vil og lad os køre om bilerne ; ) som min far altid sagde hvad man taber på karrusellen må man vinde på gyngerne


  • #11   1. feb 2013 lad os køre om bilerne *GH*
    vi kan da mødes en dag i fælle parken og lege det er jeg sku altid frisk på


  • #12   1. feb 2013 Super Det en aftale michael jeg tar de to halve slash jeg har liggene med så vi ikke går ned på udstyr ;)) så står du for solskin og 20gr

  • #13   1. feb 2013 ja og kolde øl det er sku en aftale kan også tage lose rally med så kan den blive testet


  • #14   1. feb 2013 altså jeg har ikke kørt med RC biler siden jeg var like 11.
    mit indtryk er at slashen er en overall god bil, der også kommer RTR. derudover er den let at skaffe dele til og generelt en allaround god bil.
    OGSÅ for en begynder.

    -.. tager jeg fejl her? (:


  • #15   1. feb 2013 Vi har kørt en sæson med 3 biler og brugt en bærearm på de losier og vi har tit ventet på dele tit slash bla andet har deres servo saver været i rest ordre længe ;( men jeg syntes du skal ringe til Holte og høre Rudy hvilken bil der er best og losien er os rtr

  • #16   1. feb 2013 hmmm har skiftet 2 arme men ok de var knækket på losi også hmmm
    min køre datter kørte ud foran mig da jeg kom med 67 km/t skrev den på telematrien
    og smok den rev sku lige en bære arm det kan jeg leve med ellers bliver den ikke behandlet pænt *G*
    ja men rudy er jo losi man så det gælder ikke


  • #17   2. feb 2013 Altså min er 100 stock og jeg syntes den er fantastisk.. jeg kører for at have det sjovt og går ikke op i at det hele skal være så super perfekt.. vil du have en bil som er sjov.. kan tåle tæsk og også giver godt med fart på et 3 cellet.. så er den klart at foretrække smiley og skulle du få mudret den helt til, så er det bare med i bad under bruseren...

    Jeg har både Revo, Revo VXL, 2 x E-maxx og min elskede Slash.. og må nok sige at Slashen er den jeg foretrækker at bashe med smiley


  • #18   2. feb 2013 Det handler ikke om det skal være perfekt det handler vel om og få den bedste bil til pengene som med alt andet og der er losien bare en meget bedre bil.... En savage hp flux er osse en meget bedre bil end en e-maxx brushless stock selv om de koster det samme det lidt der jeg vil hen! men losien ved folk ikke så meget om for traxxas er mere kendt på grund af reklame og mange forhandlere..... Vi lukker den her og jeg slutter af med og sige.....Traxxas er ligesom kvinder noget op reklameret lort du kan ikke være seriøs og lave biler med 5-6 hk på plastik drivline i min verden men hver sin smag nogen nyder og skrue smiley

  • #19   2. feb 2013 den er rigtig god og køre med og den er hurtig.

  • #20   2. feb 2013 Køb du bare en Slash 4x4, det er en fin bil, som du kan få rigtig meget sjov med! Og uanset hvad så vil der være 1000 forskellige meninger om alle RC biler! Slashen er en rimelig holdbar bil og god at bashe med... Se evt. min profil og fotoalbum...

  • #21   2. feb 2013 set nogen stealth hjul på slashen så kan den køre flere steder.

  • #22   2. feb 2013 henrik vi har da osse hygget os med de slash inden vi fik øje på losien men hvis du kunne vælge mellem en mazda og en bmw til samme pris hvad vil du så vælge ? og ud over det ved alle at der er bøvl med deres esc,er og motorer... jeg prøver bare og råde manden til det er bedst og det er losien uden tvivl men valget står ham da helt frit for...jeg købte bare tre slash som blev til losier og jeg havde da gerne sparet den 10 mand på og købe det rigtige først.....

  • #23   2. feb 2013 Fordelen ved Slash´en, er du ret nemt kan finde dele til dem. Der er rigtig mange der forhandler Traxxas. Men skal det være en Slash, så køb den nye med LCG chassis´et.

    Skulle jeg vælge noget, blev det den nye Losi TEN SCTE 2.0, som har fået en del forbedringer, i forhold til den første, og nu er kommet under deres "Team Losi Racing". Den ser bare rigtig lækker ud! Den er lige på trapperne, hvis den ikke allerede er udkommet. Så får du noget som både kører rigtig godt, samt noget du kan bashe med. Og det er stadig rimelig nemt at få dele til Losi.


  • #24   2. feb 2013 Her er klippet på den nye TEN SCTE 2.0.
    Forbedringerne skulle bl.a. være andre støddæmpere, forbedrede differentialer/pakninger. Batteriet sidder lavere (direkte på chassis´et) og en masse andet. smiley Lækker ser den i hvertfald ud.

    http://www.youtube.com/watch?v=WGvbkc3srho


  • #25   2. feb 2013 Har aldrig 7-9-13 haft alle de problemer, har knækket en bærearm, chassiet og nogle piniongear det er alt! Og min Slash 4x4 er blevet tæsket som en gal bla. på div. flyvehop, skateboard-ramper i Fredericia og RC-Royal´s bane osv. og jeg kører nu på 3 år med min Slash 4x4.

  • #26   2. feb 2013 Min har godt nok også fået mange tæsk i alverdens vejr og på alverdens forskellige forhindringer og har endnu ikke knækket noget på den og heller ikke haft problemer med el.

  • #27   2. feb 2013 nåååår henrik, så du køre på RC royals bane......
    Jeg har ikke set nogen slash ude ved os..... køre du uden for køretiderne smiley


  • #28   2. feb 2013 tak Slasher ; ) og til Claus hvad fordelen ved slashen er nem og få dele til når losien ikke bruger nogen du har jo ses os tyre dem rundt i sos uden skader.... er næsten nød til lige ta nogle billeder af alle vores knækkede dele i kassen det bla andet tårne bærearme nok 8-10 træk aksler alle bag et hav af de bagerste hjul lejre.og i centre drivlinien ryger lejet og kuglerne fra lejet ryger op og sætter sig i spur hjulet og dræber det ; ( et par servo-saver er der osse røget og pt står de begge to uden esc da de er brændt af og magter og rode med dem mere en motor der smed lejerne der kunne redes og en der smed magneterne og var død... men hvor tit bruger i bilerne vi har en rc bane 50 meter fra hvor vi bor måske det spiller lidt ind osse

  • #29   2. feb 2013 Søren P - haha, narhj dog ikke uden for klubtiderne, men var forbi et par gange derude sidste år, hvor jeg kørte en masse runder med Jeres klubmester og en anden dag hvor der var nogle andre som jeg også fik lov til at ta´ et par runder med smiley Medlemsskab er på vej i år, venter bare på vejret bliver bedre smiley

  • #30   2. feb 2013 LP: Er skam heller ikke fortaler for Traxxas. Men når noget positivt skal hives frem, så er det at det er nemt at få dele til dem. Og så er det også muligt at få eftermarkedsdele til dem, hvis man vil lave dem lidt om.
    Men enig: Der er ikke brug for at skifte ret meget på Losi´s biler. Og så kører de også væsentlig bedre. Og måden de tager hoppene på, er bare fed. Ser så ubesværet ud. Vi er i hver sin ende af skalaen, når vi taler SC trucks.
    Skal jeg have ny bil, så bliver det TEN SCTE 2.0.


  • #31   2. feb 2013 sådan claus jeg hopper os på den nye ; ) men syntes bare det synd alle taler for slashen når losien er en meget federe bil og med en fin spektrum sender til 400kr mere.... skal du i klubben imorgen så kan det være vi ses hvis jeg kan lokke lille manden med go week og nu kan jeg vist ikke tale mere godt for de losi biler men vi har/er godt nok os glade for dem go week alle sammen

  • #32   2. feb 2013 Henrik - Dejligt at høre der er nye medlemmer på vej

    Den lille bane bliver også udvidet iår, pga af større tilslutning


  • #33   2. feb 2013 Det lyder rigtig fedt at banen bliver udvidet lidt, selvom den egentligt er ret fed og synes også at den er ok teknisk svær lige pt. men der mangler lidt tilløb ned af langsiden (der hvor man står og styrer), hen til hoppet og ned i "graven" som jeg kalder det smiley Og måske lidt "elevation" ved langsiden længst væk...

  • #34   2. feb 2013 meld dig ind på rc-royal forumet og giv dine ideer videre
    den kan der næsten ikke komme for mange af


Kommentér på:
Traxxas Slash 4X4 ultimate

Annonce