{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

LunchBox
LunchBox
Tilmeldt:
29. mar 2013
Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 64

Valg af ny bil :) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, så er jeg lidt på udkig efter muligheder i en ny og bedre bil, som verden ser ud, har jeg en 1/16 offroad fra Maxam, som jeg synes er rigtig sjov og køre med, så vil derfor holde mig til offroad, vil så gerne op i størelse 1/10.

Er faldet helt for den her, eller udseende på den i hvert fald, så hvis i kan anbefale en må gerne meget gerne have udseende som den:
http://www.morfars.dk/rc/hellhound-sc-2wd-p-5290.html

Desværre har jeg ikke så mange penge igen at smide efter den, da jeg også ligger inde med kone og 2 børn, så hvis man men kan holde den under 2500 vil det være perfekt.

Men sætter pris for alt hjælp, og hvis i ligger inde med en viden, om hvorfor lige jeg skal vælge den bil, vil jeg sætte endnu mere pris på, hvis i kan begrunde jeres svar.

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen, har som sagt ikke den store viden inde for det her område, ud over jeg har måtte samle min gamle bil en del gange, og det synes jeg faktisk er ret så underholdende smiley

Lige en sidste ting, det som bilen bliver brugt til er ren underholdning, den vil køre på græs, grus asfald og måske endda komme en tur på stranden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af ny bil :)
Kommentér på:
Valg af ny bil :)

Annonce