{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

dele til TQ bigfoot / Shengqi Hummer {{forumTopicSubject}}

jeg mangler en bestemt dele til min bigfoot og pt er den i rest ordre mange steder så nu tænkt jeg om der evt var en som have den til at lige fra evt ophug eller som reservedele eller kender til noget som kan bruge som erstatning

vil nemlig gerne have bilen med på banen på torsdag men det dur ikke uden karrossen som bliver hold samt roll cage af denne dele


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dele til TQ bigfoot / Shengqi Hummer
  • #1   21. maj 2013 Hej John. du skal finde en netforhandler som hidder. interware.dk. der kan du finde hvad du søger til en billig penge og hurtig levering.
    det er min erfaring og så er den dansk.
    mvh.kc


  • #2   21. maj 2013 hej KC jeg har skam bestilt en igennem interware.dk men den er i rast ordre og det er den faktisk rigtig mange steder i dk / no / se og DE alle jeg har skrevet med har den enten ikke mere eller ikke rette antal på siden

    men den er på vej det kan desværre bare tag op til 3 uger i nu

    derfor kunne det være fedt hvis en have den i bunken af dele ved nemlig mange har ophugget bigfoots / shenggi som begge er en kopi af carson


  • #3   22. maj 2013 Jeg har rigtig mange dele til og ligge fra ophug af 2 bigfoots. Vil helst af med det samlet. Men skriv på 28936362 så finder vi en god pris på det hele

Kommentér på:
dele til TQ bigfoot / Shengqi Hummer

Annonce