{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Pris på 2 mdr. gammel Stealth X09 Brushless {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger så har jeg en Stealth X09 som jeg godt vil af med.
Købte den for at prøve at køre lidt offroad da jeg ellers kun kører og har kørt onroad.
Desværre fanger det mig ikke så bilen bliver ikke brugt.

Den har kørt mellem 10 - 15 batts.
Der er sat alu wheel hex på, andre låsemøtrikker, større pinion på da afstanden mellem pinion og spur var for stort med den originale pinion!!

Der følger et 4500Lipo (købt samtidig med bilen), en buzzer, en bærearm til foran med samt en ekstra karosse + hækvinge.

Jeg har et håb om at sælge den for 1500,- er det langt over mål??

Mvh
Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på 2 mdr. gammel Stealth X09 Brushless
  • #1   2. aug 2013 Det finder du ud af ved at sætte den til salg i markedet.
    Her findes købere og så ser du hvad de vil give.
    En ting er hvad folk skriver her, en anden ting er når muldvarpeskindet skal op af lommen.


  • #2   2. aug 2013 altsååå hvis jeg var dig og ville prøve offroad men ikke var sikker så havede jeg købt en lidt bedere bil? smiley men fedt at du prøvede. er det en brushless eller brushed?

  • #3   2. aug 2013 @Mupersule N: Ved det, men tænkte at kunne få en ca. pris. Det er vel ikke sådan at fordi folk ikke skal købe så vil deres vejledning til en pris være højere.... Men tak for input smiley

    @Christian J: Jeg ved at det ikke er verdens bedste offroad men den skulle også kun bruges til at køre på græsplæne, grus og lidt asfalt sammen med min dreng på 3 år. Skulle ikke bruge den til noget "seriøst" offroad. Så af samme grund blev det i den billige ende, hvilket jeg er glad for i dag, da den ikke bliver brugt. Er ret sikker på at den dyrere model ikke havde gjort en forskel.
    Det er en brushless.... det står i overskriften, glemte det bare i selve teksten.


  • #4   3. aug 2013 tjaa altså jeg har da set en der var 6mdr gammel som stod til 1800 mener jeg, så 1500 som du selv siger lyder fornuftigt hvis den bare skal væk smiley men eller 1750-1900 hvis du har tolmodighed

Kommentér på:
Pris på 2 mdr. gammel Stealth X09 Brushless

Annonce