{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

ASSOCIAETED short courser 8.2 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt mig såden et stykke herligt legetøj .hvilket køre rigti godt ; ) ..
Men nu er jeg sku kommet i trivel om det ikke bare er en rigti dårlig kina model..?
hvorfor jo min makker købte den samme moden han har motte sende escen ind til rep på første rigti tur bum færdig ..øvøv.
så kender jeg en anden en der ogsdå lige har købt en magen til i buggy esc færdig .

jeg har selv kørt 5 rigti godt ture med min og det vil væld svare til 4 timers kørsel nu skal den have nye lejer ved alle 4 hjul og ved kardang og ved trækaxeler inde ved kardangen er lejer på vej ud af plastik huset hmm ..... syntes det er ret tidligt for sådan en halv dyr bil ...
men hvad siger i er det når malt at man skal have nyelejer for hvær ca 6 timers kørsel og nej det er ikke konstant kørsel ..
Hilsen henrik syntes det virker lidt for kina agitigt : (


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ASSOCIAETED short courser 8.2
  • #1   5. aug 2013 sc8.2e du mener???

    har den første model, og den har flere timer på sig end jeg tør gætte på, uden problemer overhovedet.
    AE elektronik kan jeg ik udtale mig om. men har 3 stk af deres biler, rc8be FT - rc8te FT - SC8e, og alle 3 er meget holdbare.

    Lyder næsten som om der er vand med i spillet, ellers har de da godt nok ændret meget på deres lejer etc.


  • #2   5. aug 2013 Jeg har ikke kørt i vand med den den er nok en måned gammen nu vil jeg tro ...



  • #3   5. aug 2013 sørgeligt hvis de er faldet så ekstremt i deres standart. Men vælger nu at tro det er en uheldig sending lejer eller lignende smiley

  • Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 102
    #4   5. aug 2013 Jeg har også en SC8.2e og efter sammenlagt 2 timers kørsel gik der ild i ESC'en. Jeg afventer stadig at Holte Modelhobby får nosset sig sammen til at erstatte den.

    ESC'en kan jeg se på nettet er rigtig udskældt. Og i en bil til 4999,- skal det altså bare spille. Alt andet er pinligt.


  • #5   5. aug 2013 ja og de giver faktisk kun 30 dages garantid på esc . og så brænder de bare af .. jeg er sku bange for at min esc er defekt også for da jeg satte strøm til uden at slukke for esc stog der en mega stik flamme ud af stikket ...men kan være en fejl 40 host kan være jeg bytted om på pluds minus men afligevæld burdte det ikke kunne brænde et lipo af samt smelte samtlig ledninget og lodninger ... men det vil vise sig jo ..


  • #6   5. aug 2013 en person vogn til adskillige hundrede tusinde reagere heller ik særligt godt på polvending smiley

  • Klaus B
    Klaus B Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 102
    #7   5. aug 2013 Vil lige sige at i mit tilfælde var der hverken vand eller polvending involveret. Resten af bilen virker hæderlig - Er dog begyndt at skifte skruerne på den med nogle som ikke er lavet af fugtig pap.

  • #8   5. aug 2013 lyder som en mandagsmodel

  • #9   27. aug 2013 Jeg har virkelig brugt min den første som er over 3år gammel både på bane og til hygge og intet skiftet ud over en tabt skrue i bunden... så måske du bare er møg uheldig men min er født med mamba og tæt på og bestille den nye måske man skulle vente lidt har haft nok af nye biler med ild i og fint man får en ny esc men resten af bilen stinker så man ikke kan ha den i huset smiley ?

  • #10   27. aug 2013 Jeg har den også.
    Den kører fantastisk. Min esc er reppet på garanti og imellemtiden er en trackstar sat i.
    På leje siden er alle lejerne ved udgangsakslen færdige efter ca 6-7 timers kørsel. Dem ved hjulene fejler intet.

    Er glad for den trods balladen, men den esc hører hjemme i en mindre bil


Kommentér på:
ASSOCIAETED short courser 8.2

Annonce