{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera, hvordan?
  • #1   5. sep 2013 få et gopro, og download gopro app'en så kører det smiley

  • #2   5. sep 2013 Ja men husk det skal være med wifi det gopro smiley

  • #4   5. sep 2013 Nu spørger jeg måske dumt peiter, men burde RC udstyret netop vælge en frekvens (indenfor 2,4) som der ikke blir brugt/forstyrret på?

  • #6   5. sep 2013 Peiter, nu skriver du jo det med den phantom, men mit spørgsmål er jo, hvilket kamera og om jeg kan få den til at sende video live til min mobil imens jeg køre smiley

  • #8   5. sep 2013 der er for meget forsinkelse på gopro kamera og til app til at man kan bruge det på en hurtig bil til at styre efter.

  • #9   5. sep 2013 Der er ingen problemer med gopro og 2,4ghz radioer ! MEN der er forsinkelse på billedet, ca 2 sek. Og det gør det uegnet til brug på biler ect.

    Mvh Brian


  • #10   5. sep 2013 Wow, det var da en mundfuld, men alt i alt så ved du ikke, hvilket kamera jeg kan bruge udover det go pro? smiley
    Mange tak smiley


  • #11   5. sep 2013 For et stykke tid siden havde vi en ude i klubben som havde en phantom fra Dij
    Han havde monteret et GoPro 3 kamera på den og tilsluttede sit FPV system til GoPro kamera via USB.
    Han havde så et sæt briller som man tog på. Og så kunne man se tingene, som det så ud direkte igennem GoPro kamera.

    Med andre ord.
    GoPro kamera og et sæt briller med FPV i. Forbinde dem med USB kabel.


  • #12   5. sep 2013 Kan kun gi' kim p ret, få fat i et par fpv gogles evt. fatshark, de sender på 5.8ghz, så du kommer ikke i problemer med interferens med dit signal til din rc. Så er det bare at forbinde dit kamera til fpv senderen.

  • #13   5. sep 2013 Mange tak smiley

  • #15   6. sep 2013 Vil gerne lige nævne at sende effekten på RC udstyr ikke i Danmark må overstige 10mW og alm WiFi køre med 100mW derfor bør de 2 signaler heller ikke genere hinanden.

    jeg har aldrig haft problemer når jeg har siddet og rodet med mit RC sende udstyr ved min pc hvor jeg har en trådløs mus som benytter 2.4Ghz samtiding med min trådløse router sender data til en af mine medie afspillere via WiFi. de køre alle 3 med forskellig styrke i mW så det har noget at sige.

    For efterhånden nogle år siden der var jeg i kontakt med IT&TS (IT & Tele Styrelsen) for at få godkendt mit Nomadio grej og jeg fik at vide at RC udstyr som benytter 2.4 Ghz båndet må ikke ha en sende effekt over de 10mW da de så kan gå ind og forstyrre folks WiFi som sender med 100mW. Så jeg fik alle de data som IT&TS ville ha fra Nomadio i USA og sendte det ind til dem og alt blev godkendt.

    Der er nogle 2.4Ghz systemer hvor man kan skifte mellem 10mW og 100mW (det kan man ihvertfald med Nomadio React senderen) og gør man det så kan man risikere at man forstyrre andre folks WiFi. Jeg har selv prøvet det med en kammerart som bor uden for land, lov og ret og med langt til naboerne, hvor vi ville se om det virkelig kunne passe det ville gå ind og forstyrre folks WiFi og det påvirkede datastrømmen mellem router og modtager på flere af de forskellige fabrikater vi prøvede at koble op, der var både netgear, linksys, d-link og nogle andre jeg ikke husker navnene på. Så vi konstaterede bare at det kunne påvirke alm. WiFi og vi prøvede alle mulige kombinationer med router og dongle af samme fabrikat og bagefter mellem forskellige fabrikater af router og dongle og resultatet var det samme.


Kommentér på:
Kamera, hvordan?

Annonce