{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.754 visninger | Oprettet:

Nicolai L
Nicolai L
Tilmeldt:
17. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvor kan man få Skumgummi/Flamingo?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger Hård flamingo / skumgummi det skal bruges til RC Fly og skal derfor være hårdt nogle der ved hvor jeg kan få det her

https://www.google.dk/search?q=Dow+Styrofoam&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5siIUrnBKsbP4QSF-IHYCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=941

Ellers så hvis i ved hvor jeg kan få noget andet godt skumgummi må i gerne lige ligge en kommentar Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan man få Skumgummi/Flamingo??
  • #1   17. nov 2013 Hvis det skal være nogenlunde hårdt / stabilt og kunne skæres i, kan du muligvis få noget i et byggemarked - extruderet polyfoam - Jackofoam plader til fundament, det minder om Flamingo men er tættere i strukturen, de har også alm. flamingo plader i store str. og tykkelser.
    (link fjernet)
    De har en del forskelligt hos producenten, det bliver brugt af hobbyfolk til bl.a. landskaber / bjerge m.m.
    Alm. skumgummi kan fås i Jysk - Stof & Stil mfl.


  • #2   17. nov 2013 Du skal have fat i noget der hedder epo skum, søg lidt efter det. Det er rigtig godt fordi det næsten ikke kan knække, er meget let og hvis det knækker, knækker det ligesom et puslespil så det er meget nemt at lime sammen igen. Det er det materiel mange skum fly er lavet af smiley

  • Nicolai L
    Nicolai L Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   17. nov 2013 Ved i hvor jeg kan købe det har kigget i jysk men det var ikke det som jeg skulle bruge og hvordan bestiller fra jackson og sundolitt??

  • #5   17. nov 2013 Sundolitt og Jackofoam er isoleringsmateriale, det er nemmest og købe det i dit lokale byggemarked, evt. få dem til at tage det hjem eller find den nærmeste byggeplads og se om ikke du kan få lidt rester smiley

  • #6   17. nov 2013 I bauhaus har de nogle til isolering, ellers prøv din lokale isolator, der plejer jeg at købe det. Det er ved et firma i Hobro unitech hedder det.
    Torben


Kommentér på:
Hvor kan man få Skumgummi/Flamingo??

Annonce