{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forskel er der på div. lipo.
  • #2   28. dec 2013 Uden at kapre tråden men er jeg den eneste som har knas med HobbyKings hjemmeside lige nu? Den er røv langsom til at loade det plejer den ellers ikke at være.


  • #4   28. dec 2013 har samme problem, den tyske.

  • #6   28. dec 2013 Nåh okay tak for hurtig respons smiley omkring HobbyKings hjemmeside.

    Jeg har nogle Orion LiPo'er, Rhino LiPo'er, Turnigy Nano Tech LiPo'er samt nogle TrackPower LiPo'er men hvilke der er bedst det ved jeg ikke.
    men jeg fandt dog ud af at der er nogle Turnigy Nano Tech LiPo'er på 2200mAh som passer lige ind i Traxxas 1/16 modellerne og det er de LiPo'er med flest mAh jeg har kunne finde og de er ikke ret dyre heller ellers er mine Orion LiPo'er på 1950mAh de største jeg har kunne finde som passer ind i Traxxas 1/16 modellerne.


  • #7   29. dec 2013 Jeg har nogle 3 cellet nanotech 2200. Og nogle 3 cellet et eller andet også billigt fra Tyskland og der er noget Mere skrald på nanotech

    Har lige bestilt nogen 2 cellet 5600 nanotech 50/100 c dem er jeg spændt på

    Tror nanotech er en lille smule bedre en de andre


  • #8   29. dec 2013 Jeg har både haft no-name, Gens, Hobbykings og Suspect fra Morfars, og må være ærlig og sige, at nogle af de no-name jeg har haft, har en betydliglig længere ¨holdbarhedsdato¨ end suspect.

    Gens har jeg kun haft nogle måneder, men de lader til at smide godt af sig med saft, og holder sig altid kolde, hvorimod mine hobbyking batt´s, gerne bliver lidt lune (ikke meget) men de smider så osse en masse afsted, og holder ganske glimrende, og prisen kontra holdbarheden er netop derfor jeg hovedsageligt køber dem fremfor de andre.
    Dog har jeg oplevet, at de 3 bitte bitte små 2 cells nanotech jeg har til min micro rally, på 300 mah, holder strøm utrolig længe og de blir ikk ligså varme som de store. (fysisk str. vs. ampere træk, er væsenligt højere på rally´en end mine 1/10´ere)

    Jeg har et suspect som er ca 3 år gammelt, som var på 1800 mah, men nu kan det kun lades til 789, og falder i spænding ret hurtigt, hvorimod mine zippy´er som er lige så gamle, holder stadig minimum samme kapacitet, og de er faktisk blevet brugt en smule mere og lidt hårdere. Jeg troede ellers i starten, at de suspect batterier, bare var toppen (for det fortalte forhandleren mig jo da jeg begyndte med li-po) men de har dsv. skuffet.

    men generelt syntes jeg osse tit at Gens og Hobbykins nanotech og Zippy, kan indeholde lidt mere saft end no-name og suspect batts, i forhold til hvad der står opgivet på pakken..


  • #9   29. dec 2013 +1 til Zippy. Har 4stk gamle 2s 4000mAh i hardcase. Virker stadig som var de ny. De er nok ikke supergode til seriøst race, men til prisen er de svære at slå til lidt bashing/hyggekørsel. (Gælder i min mening både Turnigy og Zippy batterierne)

    -1000 til Suspect. Jeg har endnu ikke set et brugt Suspect LiPo der ikke var pustet op. Gennem diverse handler det seneste år har jeg nok kylet 5-6 bolle-fede suspect LiPo'er på genbrugsstationen. De dur ikke til en skid- hverken når de er ny, lettere brugte eller pustet op som en bold.


Kommentér på:
Hvilken forskel er der på div. lipo.

Annonce