{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

T H
T H
Tilmeldt:
1. aug 2011
Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97

Hobbyking leverings problem {{forumTopicSubject}}

Hej gutter!

Jeg bestilte nogle lipo'er til min Nine Eagles helikopter d. 15.01. Jeg har stadig ikke modtaget dem:-( Jeg har efterfølgende lagt yderligere 4 ordre, som alle er modtaget. Jeg skrev til dem for 10 dage siden, og har stadig ikke modtaget nogen svar:-(

Så mit spørgsmål er, om der er andre herinde der har haft lignende problemer med levering af lipo'er fra Hobbyking HK??

Er sgu ved at være godt gal i skralden på den manglende levering og manglende respons fra dem:-( Har før fået svar fra dem indenfor 24 timer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hobbyking leverings problem
  • #1   7. mar 2014 hvad er det for et batteri og var der batterier i de andre?

  • #2   7. mar 2014 vi er flere der har store udsving i leverencer fra dem så du er ikke alene

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #3   7. mar 2014 Det er 6 stk af disse

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18791__Turnigy_nano_tech_130mah_1S_25C_Lipo_Pack_Nine_Eagles_style_T2_Twin_Rail_for_older_models_.html

    Ja, kan godt se at de er på lager i EU hvor jeg normalt køber mine store lipo'er. Men det var de ikke da jeg bestilte dem.

    Der var 2 ordre på lipo batterier til min 1/8 buggy, og 2 ordre var orange modtagere fra HK. Plus jeg er kommet i tanke om at jeg også i mellemtiden fik en fik en methanol motor til mit fly, der da endda var i backorder da jeg bestilte det:-(


  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #4   7. mar 2014 Kuno! Har du før prøvet at vente i 2 mdr på en levering fra dem??

  • #5   7. mar 2014 har før fået annulleret en orde efter 6 måneder! varen var dog ikke på lager i tyskland men var det i hongkong...

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #6   7. mar 2014 Smiley! Har lidt svært ved at annullere, da ordren jo er sendt d.15.01 smiley

  • #7   7. mar 2014 yep og jeg venter stadig

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #8   7. mar 2014 Ok. Så må jeg bare lære at væbne mig med tålmodighed;-) Ved godt at det kan være prisen for at handle i Kina land:-) Dog bliver det min sidste bestilling fra deres HK afdeling:-(

  • #9   7. mar 2014 Det er godt at være godt gal i skralden, det giver en masse motion for blodsystemet smiley
    Fyr bare alle dine frustrationer af ved at sparke alt ned i din lejlighed, bare du husker at Hobby King kun svare på spørgsmål de selv godt kan li´, ellers glemmer de det bare, det er typisk Kinesisk smiley
    Du kan godt skrive om det inde på deres forum, men det bliver hurtigt slettet igen, det er noget de har kopieret fra Amerikanerne smiley



  • #10   7. mar 2014 Jeg har købt 6 gange hos dem....Ved den ene levering manglede 1 lipo-batteri i kassen...Jeg skrev til dem og de var meget prof. i deres respons. Jeg måtte indsende et billede af vægten på kassen og dernæst blev jeg behandlet rigtig godt og fik tilsendt et nyt batteri.....turnigy hardcase 5000 Mah....svarende til kr. 200,-....Jeg har ikke haft problemer med dem overhovedet...og havde den samme support person gennem hele processen....Ingen klager herfra....:-)

  • K K
    K K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #11   7. mar 2014 Brug deres online chat. Jeg har sendt dem en mail de var alt for lang tid om at svare på, så jeg brugte derfor deres chat og fik løst mit problem med det samme.

  • #12   7. mar 2014 Jeg bruger også altid deres online chat

    Det er træls at vente på sine vare men hvis de er sendt som et lille brev så kan de desværre nemt blive væk fra HK til DK. Nu ved jeg jo ikke om du har bestilt større ting som gør forsendelsen større man jo større des mindre risiko for det bliver væk under vejs.


  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #13   7. mar 2014 Øhh! Online chat? Den ser da vist ikke ud til de har længere(eller har de lavet så meget om på deres hjemmeside , jeg ikke kan finde den:-() har brugt den før, og ja der virkede den upåklageligt.

    Jeg har ikke lyst til at ligge mig ud med hobbyking via deres chat, da det kun er deres HK levering jeg har problemer med. Jeg har haft over 50 ordre ved dem, og det er første gang jeg oplever dette.

    Det er som sagt kun deres internationale afdeling jeg ikke vil købe fra mere. Har aldrig haft problemer med EU.


  • #14   7. mar 2014 Live Chat knappen en stor gul en er lige oppe i højre hjørne hvor du bestemmer hvilken valuta du vil bruge samt sprogvalg.

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #15   7. mar 2014 Nå nu fik jeg øje på deres live chat, men syntes stadig den virker som om man skriver en mail til dem;-( Sidst jeg brugte den, blev man oprettet og fik svar med det samme. Nå! kan sgu være hjernen er ved at stå af, det er ved at være sengetid, så jeg tror jeg vil prøve igen i morgen:-)

    Tak for svar til alle:-)


  • K K
    K K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #16   7. mar 2014 De chatter med flere af gangen, så der kan godt være lidt ventetid på et svar, men du hvis du har lyd på kan du bare surfe rundt imens, så bimler den når de skriver til dig. Det bliver ikke meget nemmere smiley

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #17   8. mar 2014 Se nu gik jeg ind her til morgen, og der er chatten som jeg før har prøvet den. Lige nu venter jeg på svar. De må åbentbart have en form for åbningstid på den, da jeg kun kunne skrive mail på den igår smiley

  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #18   8. mar 2014 Så nu har de lavet en "Open Request" på mn pakke. De finder sgu aldrig et brev der er blevet væk i kinesisk postvæsen:-(. Pyt det er trods alt "kun" 78 kr.

  • K K
    K K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #19   8. mar 2014 Hvis du har betalt via paypal kan du vel bare bede om at få pengene retur.

  • #20   8. mar 2014 Hvis du er helt vild utålmodig med at komme ud og flyve, har jeg 3 stk sprit nye liggende du godt må købe smiley
    Kan ikk bruge dem pt. For helien crashede i ventetiden smiley


  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #21   8. mar 2014 Kan ikke få pengene tilbage,da de jo har afsendt ordren ;-(

    Vegas! Pænt tilbud, men nej tak så travlt har jeg heller ikke. Det er jo ved at være vejr til at flyve med det større legetøj smiley


  • #22   8. mar 2014 Selvfølgeligt kan du få pengene tilbage, så længe den ikke er leveret er paypal yderst behjælpelige.


  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #23   8. mar 2014 Jeg giver dem lige et par uger til at vise at de kan skaffe mine batterier til mig. Ellers kontakter jeg paypal. Havde det været en dyere vare og en som jeg virkeligt stod at skulle bruge, havde jeg taget bøvlet med det samme. Det er som sagt ved at være vejr til de virkeligt sjove fly/helikoptere smiley

  • K K
    K K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 30
    #24   10. mar 2014 Det er nemt at sige den er afsendt, men svært at bevise hvis de ikke har et Track n Trace nr.
    Du skal nok lige se om paypal har en tidsgrænse på klager,


  • T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #25   11. mar 2014 Ja men så er det jo lige hvor meget sporing de har på en pakke der er sendt som brev smiley

Kommentér på:
Hobbyking leverings problem

Annonce