{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.285 visninger | Oprettet:

Stealth x09 lort som nybegynder bil/ anmeldelse {{forumTopicSubject}}

Hej er den kærlige ejer af 2 stk x09 stealth biler og kan kalde det for kærligt for vi har fandeme. Brugt en del timer på værkstedet bare for de kunne køre.

rtr bil næppe jo ca 7 min hvis den er på halv gas her er nogle råd som jeg selv kunne ha brugt

1. Start ikke bilen før du justeret alt
2. Kontroller tandhjulet på motor de har det med at være smidt i uden at være spændt ( kostede en tur ud til butikken og et tandhjul som de dækkede)
3. Alle hjulmøtrikker hex 12 start med at skifte dem alle kostede en del da det ikke er positivt at blive overhalet af sine egne hjul ( den kan og vil på græs snurre nogle gange dette kan og vil koste dig )
4. Servoen som er standard burde ikke ha været sat på ( hvis man er Noob hopper man på at det skal koste 329kr for end opdatering)
5. Standard motor og esc plus controller skrammel især det med justering af Styring gas og retning står disse ikke korrekt hopper bilen ( igen som Noob køber man en ny motor/esc værdi 1299kr plus controller reciver værdi 799kr
6. Du skal regne med hvis dig og dine børn skal køre i en weekend i mere end 30 min at have en del af hver ting i reserve dele ( anskudt pris har selv kun 3/4 af de ting sidste 1/4 er noget som man håber ikke går til diffen/gear de dele jeg selv har ca 1400kr)
7. Batterier lipo 2's kampagne pris 499kr

Ialt skal man regne med, hvis du ikke er ekstra heldig med at den kineser der har samlet din bil nyder sit job og gør det ekstra godt

Min omkostninger ind til videre ca for 2 biler x09 8000kr

Der er sikkert end del jeg ikke har nævnt som at dogbones som standard spytter deres pins ud som æder alt ser godt ud når pin ved hjulaksel er halvt ude og man kan se hvordan den har spist ca 1 cm af det fine alu tårn

Der er en masse gode råd som krympeflex ved led

Hvis der er nogen der har flere gode råd som meld dem her kunne være nyttigt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stealth x09 lort som nybegynder bil/ anmeldelse
  • #1   9. mar 2014 Godt råd #1 - Skynd dig at komme af med den.
    Hvorfor tror du Morfars åbner flere og flere butikker? der HØVLER penge ind på det ubrugelig skrammel


  • #2   9. mar 2014 køb nu bare en FG eller en emaxx..

  • #3   10. mar 2014 Og man kan stort ser kun få dele hos Morfars.
    Når min ikke kan mere, så ryger den skidt spanden.
    Og så vil jeg have den 1:8 Tryggy fra Team-C istedet.


  • #4   10. mar 2014 Ja kan nu være den ender i en væg bare for at se hvad der sker men er nu efterhånden ved at være glad for den efter alle de udskiftninger og justeringer så kører den sku meget pænt nu efter et par tusinde. Er bare stadig lidt underligt at man kun kører 5 min af gangen før den lige skal op og kigges igennem sæt nu der var mere der var ved at falde af men den har dog kørt i over 1 time samlet uden der har været noget

  • #5   10. mar 2014 Hvad står fg egentligt for

  • #6   10. mar 2014 Alt sammen god råd. En bedre overskrift og en sticky og den var i hus smiley

    Ærgeligt at hoppe på sådan en. Jeg fik heldigvis solgt den jeg havde i en fart.


  • #7   10. mar 2014 Torben kan kun give dig ret de dele jeg skal bruge har jeg søgt på nettet enten surge England ligeså dyrt eller 2-3 andre navne stadig som ene forhandler i hvert deres land monopol pis kan dog ved forhandler købe min egen serie mener det var 200$ Pr stk ved min bestilling af 10000 så kan man da sige man har reserve dele

  • #8   10. mar 2014 Der er stadig den positive ting man skal ha i mente du lære sku at skille lortet ad smiley

  • #9   11. mar 2014 Min er renoveret en gang allerede. Og har efterfølgende kørt med kul motor og en 320A kulesc med 6cellers 3000mah Nimh. Selv her bliver midteraksel og outdrives bare gnavet istykker... Nu fk den BL på igen. Og den dør HELT SIKKERT efter næste gang. Uden tvivl. Jeg vil skyde på 8-9 afladniger på kul setup, og 3 x skovture + lidt frem og tilbage for fuld skrald på vejen med BL setup. Og den er klar til 5 x nye aksler og 6 nye outdrives... IGEN... Og så har vi kørt MEGET pænt ! og INTET kørt ind i !
    For så koster det hurtigt bærearme, tårne osv.. Den er SÅ "blød" den truck...
    Ikke om jeg gider den, eller Morfars længere for den sags skyld....


  • #10   12. mar 2014 Så ka du sq ik køre med rc

  • #11   13. mar 2014 Det er sku ked af på dine vejen Simon har du vendt motoren forkert eller er den ikke kommet ud af æsken din x09 i min verden er der en grund til rc kan og skal køre stærkt uden at rasle fra hinanden

Kommentér på:
Stealth x09 lort som nybegynder bil/ anmeldelse

Annonce