{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Fælge med dæk til Savage Flux HP {{forumTopicSubject}}

Hej igen.

jeg synes efterhånden jeg jeg har søgt nettet tyndt efter de rigtige hjul men kan ikke helt blive klog på, hvad jeg skal gå efter, så endnu en gang vil jeg gerne trække på jeres erfaring.

det jeg ønsker, er et sæt sorte hjul med dæk.
Jeg har et ønske om, at dækket ikke skal være så blødt som de std.
Den er jo nærmest ved, at rykke dækken af fælgen når man drejer med høj fart smiley

Så lidt bedre kontrol.
Jeg ved det godt kunne kræve et sæt andre fjedre også, og kender i til noget der der ikke er alt for hårde, for den skal også kunne tage nogen stød, ja så anbefal endelig smiley

(jeres hjælp her inde, er grunden til, at det er sjovt at lege med bilen, og på den måde få mest ud af det hele) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge med dæk til Savage Flux HP
  • #1   11. mar 2014 Hov.
    jeg glemte, at sige, at diameteren på hjulene skal være ca samme størrelse som de originale, ikke mindre i hvert falde.


  • #2   11. mar 2014 Kig på prolines side, de har også mål på deres dæk - så skal du bare finde fælge som du synes passer udover at de skal passe, rent fysisk.

    Du skal nok overveje hvilket underlag de skal passe bedst til. F.eks Proline Badlands er smallere men har supergreb. Trenchers er vistnok en yndlings dæk hos mange. Andre mener HPI DirtBonz er the shizzle. Jeg selv har et sæt Savage XL TerraPins som er noget større end std hjul og har greb som en sulten luder på min p......

    Tjek hpis side, der har de andre fjedre du kan vælge imellem - og så bare bestil fra din yndlings rc pusher.



Kommentér på:
Fælge med dæk til Savage Flux HP

Annonce