{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

En sjov Rc Offroad {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har kigget lidt på de forskellige indlæg omkring emnet i forvejen. synes der er mange der taler lidt skidt om nitro og siger der hele tiden er bøvl med dem, Hvad synes i, er det hold i det eller. Derudover har jeg hørt lidt forskelligt om benzin offroad om at de er dyre og også tit går i stykker, ligeså her, hvor meget hold er der i det.

Jeg vil gerne have en offroader 1/8+. Jeg har pt. el onroad. så kunne måske godt tænke mig en nitro eller benzin, men som nævnt ovenover er jeg lidt i tvivl da mange taler lidt skævt til dem.

Kan det bedre betale sig for mig at købe en el offroad, vil det virkeligt være mere værd, jeg kommer ikke til at køre super meget, bare lidt hygge. men vil gerne have en god bil.

Pointen i at købe en offroader for mig, er at jeg også har mulighed for at køre i min have, og på andre underlag end lige asfalt.

Det skal gerne være noget i stil med Enten Baja 5s, losi 5ive, traxxas bandit, e-revo, hpi trophy.. Det er sådanne noget bil jeg leder efter. De skal som sagt helst være mindst 1/8, men gerne større smiley Mit pris budget ligger på ca. 2000-3000 kr og meget gerne mindre :D, Så er godt klar over at jeg nok ikke kommer til at købe en losi eller baja ^^

Jeg vil helst have nyt, men hvis der findes nogen gode tilbud på brugte biler, som i synes passer til min beskrivelse, så kan det også sagtens lade sig gøre.

Håber i kan hjælpe mig, da jeg er lidt på bar bund i forhold til at købe en offroader. Aner intet om hvad man skal kigge efter og hvilke modeller der er gode.

De skal helst kunne køre på grus, gerne sand, lidt bump og hop evt. gerne en god sjat fart, evt krydret med en lækker accelration smiley

På forhånd tak for hjælpen, hav en god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov Rc Offroad
Kommentér på:
En sjov Rc Offroad

Annonce