{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

kom godt igang - drift {{forumTopicSubject}}

Pom overskriften siger, så har jeg brug for en -enlig sjæl, der kan hjælpe mig på rette vej.
min søn fylder snart år, og det er en fjernstyret driftbil, der står højest på ønskelisten.

Derfor er jeg på jagt efter en.
Dog, skal skal det nævnes, at min viden omkring ovenstående er ret begrænset.

Hvad kan du/i anbefale af bil, til en dreng der bliver 8år? Han har nu en wave-runner, som han mestre uden de store problemer, og derfor vil have en on-road drifter.

Gavebudgettet er på kr. 1200 - jeg ved godt det ikke er meget inden for rc-verdenen, men man skal jo starte et sted, indtil jeg ved, om det bliver til en permanent hobby.

Jeg har gjort mig en del overvejelser, og besluttet mig for, at der skal købes brugt, da man får mere for pengene på denne måde.

Nu lyder mit spørgsmål så, hvilke mærke/modeller vil i anbefale? Hvad skal jeg kigge efter? Hvor kan jeg kigge henne, ud over rcgalleri.dk?

Bilen skal i første omgang bruges på en asfalteret P-plads, men må gerne på et senere tidspunkt kunne opgraderes, med diverse dele.

Evt. Nogle der kan linke til en fornuftig brugt RTR. Bil? Gerne omkring Østjylland, da jeg bor tæt ved Århus.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom godt igang - drift
Kommentér på:
kom godt igang - drift

Annonce